سرمربی تیم کاراته گاز زنجان پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: تلاش می کنیم با یک سری تغییرات در تیم و جذب چند بازیکن، سال آینده در سوپر لیگ شرکت کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسن روحانی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در هفته آخرمقابل پاس همدان به پیروزی رسیدیم اما به دلیل آنکه پیش از برگزاری هفته پایانی، قهرمانی تیم ما مسجل شده بود، در بازی با تیم شهید داورزنی قرچک که تیم یکدست و خوبی است از کاراته کاهای ذخیره مان استفاده کردیم و نتیجه را 14 به 13 باختیم.

وی افزود: امسال لیگ خوبی را شاهد بودیم بازیکنان جوان و با انگیزه در لیگ برتر حضور داشتند و بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشتند که همین عامل باعث شده بود که رقابتها نزدیک باشد.

روحانی در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ گفت: داوری مسابقات نسبت به دوره های گذشته بهتر بود و اشتباهات کمی در قضاوت ها دیده شد. از مسئولان برگزاری لیگ هم تشکر می کنم اما باید مسابقات تنها در تهران متمرکز نباشد و به استانهای دیگر نیز میزبانی داده شود تا علاوه بر رشد کاراته در شهرهای دیگر، باری هم از دوش فدراسیون برداشته شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه خوب هم می تواند در جذب اسپانسرها و حضور تیمهای خوب در لیگ ها تاثیر گذار باشد.

روحانی در خصوص حضورش در تیم ملی گفت: تمریناتم را آغاز کرده ام و می خواهم سال آینده برای حضور در بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار