رییس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل شورای حل اختلاف اقتصادی در دو واحد تولیدی فولادمبارکه و ذوب آهن خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان «غلامرضا انصاری» در نخستین جلسه کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اصفهان افزود :چند شعبه حقوقی و کیفری در دادگاه‌های استان به صورت تخصصی به دعاوی تجاری می‌پردازد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اصفهان، بررسی موضوعات بانکی و مالیاتی را اولویت فعالیت این کارگروه برشمرد.

«غلامرضا انصاری» در این جلسه گفت:هدف از تشکیل این کارگروه در راستای دستورالعمل حمایت قضایی از سرمایه گذاری در قوه قضاییه است که با همکاری اتاق بازرگانی و سازمان‌های مرتبط دولتی، راهکارهای حمایتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تعامل و همفکری بین سازمان‌های خدماتی و تشکل‌های اقتصادی را عامل مهم در تقویت تولید و توسعه سرمایه گذاری در بخش اقتصاد دانست و گفت:افزایش بیکاری با افزایش جرم وجنایت در جامعه رابطه مستقیم دارد و هر زمان اشتغال در جامعه بالا باشد،جرم در جامعه کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد:برای کاهش نرخ بیکاری تمام سازمان‌های دولتی و خصوصی باید دست در دست هم بدهند و مسایل و مشکلات پیش روی جذب جوانان به واحدهای تولیدی برطرف کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.