نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی می كنیم اطاعت از ولایت را در جهت قانون گذاری و حسن خدمت به مردم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی فرد  در گردهمایی معتمدان، مسوولان و نمایندگان مجلس با اصناف و بازاریان اردبیل افزود: صحبت از ولایت آسان است ولی افراد ولایی واقعی در زمان فتنه مشخص می شوند.

وی گفت: ولایت از جنس شجاعت، خدمت و صداقت است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سعی دارند بحث ولایت را در عمل رعایت كنند.

افضلی فرد با بیان اینكه مردمی پایدار است كه مطالبات خود را با صدای بلند به گوش مسوولان برساند، افزود: مجمع نمایندگان اردبیل بیشترین وحدت را داشته و در مسایل كلان در كنار یكدیگر هستند و به صورت همه جانبه از مطالبات به حق مردم دفاع كرده ولی در مسایل جزیی و در قالب فراكسیون ها برنامه های خود را دنبال می كنند.

وی در ادامه با اشاره شرایط ویژه اقتصادی كشور گفت: مردمی كه در دوران دفاع مقدس و فتنه در صحنه حضور داشته و در راه نظام بیشترین هزینه را دادند شایسته نیست كه این چنین از نظر اقتصادی لطمه ببینند.

افضلی فرد افزود: در این جهت جلسه ای با حضور دولت و مجلس برای هماهنگی بین دو قوه و بررسی مشكلات اقتصادی برگزار شد كه نتایج مثبتی داشت.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های نمایندگان از ابتدای مجلس نهم گفت: ازجمله این فعالیت ها پیگیری میزان تحقق برنامه پنجم توسعه و مصوبات سفرهای استانی، برگزاری جلساتی با مسوول شهرك های صنعتی كشور و پیگری توافقات شهرك صنعتی نیر و شهرك صنعتی شماره دو اردبیل، جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان است.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: افزایش حق آبه اردبیل از رود قزل اوزن، بررسی بهبود كیفیت آب شرب اردبیل از دیگر فعالیت ها طی این مدت بود./س

برچسب ها: اردبیل ، اطاعت ، از ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.