معاون استاندار و فرماندار كاشان از افتتاح و بهره برداري 90 طرح عمراني، خدماتي، ، صنعتی،کشاورزی و آموزشی این شهرستان در ایام اله دهه فجر خبر داد.

 عليرضا جوادي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  گفت: از یک هزار و 323 میلیارد ريال هزینه اجرایی این طرح ها 578 میلیارد ريال ، از محل اعتبارات دولتي و 744 ميليارد ريال آن نیز توسط بخش خصوصی تامين شده که یک سوم از اعتبارات این بخش از محل تسهيلات بانكي دولت پرداخت شده است.

وی افزود: 36 طرح عمران و بهسازي شهري ، 20 طرح عمران و بهسازي روستايي ، 8 طرح اشتغال زايي ، 13 طرح برق رساني ، 3 طرح آموزشي ، 5 طرح كشاورزي و 5 طرح گازرساني از جمله طرح های قابل افتتاح کاشان در دهه فجر است.

به گفته وی، بهره برداري از 736 واحد مسكن مهر ، مدرسه انديشه ، 8 واحد صنعتي ، افتتاح دومين پست 23 كيلو واتي برق موسوم به محتشم کاشانی و احداث مجموعه آزمايشگاههاي دانشگاه كاشان از مهمترین طرح های عمرانی کاشان است.

معاون استاندار و فرماندار كاشان در پایان از اتمام مراحل نهایی راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان با سرمایه گذاری "شرکت ایمیدرو" سازمان توسعه و باسازی معادن کشور خبر داد و گفت: پنج مرحله راه اندازی این منطقه وسعت 1500 هکتاری با کاربری خدماتی و تجاری با موفقیت انجام شده و 2 مرحله آن باقی مانده است.

جوادی تصریح کرد: به موازات بودجه ریزی "شرکت ایمیدرو" برای این منطقه و اقدام كمیسیون 69 استان برای واگذاری زمین به این شرکت منطقه ویژه اقتصادی کاشان در سال 1392 فعالیت خود را آعاز می کند.

وی اظهار داشت:راه اندازی و آغاز به کار منطقه ویژه اقتصادی کاشان علاوه بر نقش موثر در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی موجبات رشد و شکوفایی اقتصاد و پیشرفت صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرستان را فراهم می کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.