مدير كل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: اجراي سند تحول كليد واژه اصلي آينده نظام تعليم و تربيت خواهد بود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد وحيدي مهم ترين شاخصه سند تحول بنيادين در اموزش و پرورش را تربيت هدفمند ،نظام مند و برنامه محور در كشور دانست و افزود: اجراي سند تحول كليد واژه اصلي اينده نظام تعليم و تربيت خواهد بود.

وی گفت: اجراي سند تحول بنيادين نيازمند ايجاد يك باور عمومي در جامعه است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به شكل گيري باور نياز به اجراي سند تحول در بين مديران و معلمان استان ،خاطرنشان كرد:امروز ايجاد مدارس هوشمند به يكي از مهم ترين اهداف مديران و حتي اولياء دانش آموزان در خراسان شمالي مبدل شده و خوشبختانه برخي اولياء نيز در اين زمينه مشاركت چشمگيري داشته اند.

وحيدي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) در خراسان شمالي گفت: ايشان خوش فكري ،عمق انديشي و نگاه عميق به مسائل تربيتي در استان را از مهم ترين شاخصه هاي معلمان در خراسان شمالي دانستند.

وي اضافه كرد:با اجراي سند تحول و چارچوب دار شدن نظام تعليم و تربيت مي توانيم در آينده اي نزديك آموزش و پرورش جمهوري اسلامي ايران رابه عنوان الگوي تعليم و تربيت به جهان معرفي كنيم .

مديركل آموزش وپرورش استان در ادامه به هوشمند سازي مدارس اشاره كرد و اظهار داشت: بايد به هوشمند سازي در مدرسه و كلاس درس به عنوان يك ابزار آموزشي و تربيتي نگاه شود.

وی اضافه کرد: اين ابزار مي تواند اثر بخشي تدريس و سرعت انتقال مطالب را براي معلمان افزايش داده و معلم فرصت بيشتري براي توجه به مسائل تربيتي و پرورشي داشته باشد./س

برچسب ها: سند ، تحول ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.