پنجمین برنامه جامع بازآموزی مدون پزشکان عمومی امروز در سالن همایش های رازی آغاز بکار کرد.

دکتر بابک حیدری، دبیر اجرایی این برنامه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  اظهار کرد : پنجمین برنامه جامع بازآموزی مدون پزشکان عمومی سراسر کشور به همت انجمن علمی طب اورژانس ، انجمن علمی داروسازان ایران ، انجمن علمی گوش گلو بینی و سرو گردن ایران و انجمن علمی جراحان عمومی ایران طی سه روز از امروز تا 13 بهمن در سالن همایشهای رازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 12 برنامه مدون داروسازی شامل دارو درمانی و بیماریهای قلبی ، دارودرمانی و بیماریهای گوارشی ، عوارض دارویی ، دارو درمانی و بیماریهای پوستی و... و 18 برنامه مدون برای پزشکان عمومی ارائه خواهد شد ادامه داد: علاوه بر برنامه های فوق ، سمینار یک روزه مقاومتهای میکروبی 13 بهمن برگزار خواهد شد .

دکتر حیدری با اشاره به اینکه پنجمین برنامه جامع بازآموزی مدون پزشکان عمومی دارای 18 امتیاز بازآموزی است گفت : به روز نمودن دانش پزشکان عمومی و ارائه تازه های علمی در حوزه مباحث مطرح شده از جمله اهداف برگزاری این برنامه است .

وی در پایان خاطرنشان کرد : برنامه های مختلفی در برنامه ارائه می شود تا داروسازان و پزشکان عمومی بر اساس نیازها و سلایق خود بهترین بهره را ببرند./ ح

برچسب ها: پزشک ، آموزش ، بازآموزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار