فرماندار شازند گفت: 76 طرح عمرانی همزمان با دهه مبارك فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، عالیخانی افزود: بیش از 110میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

وی، زیرسازی و آسفالت راههای روستائی، احداث غسالخانه، سالن ورزشی، احداث ساختمان دهیاریها، گازرسانی به روستاها و پروژه های تولیدی و خدماتی را از طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال عنوان كرد.

فرماندار شازند از دهه فجربه عنوان فرصتی مناسب برای ارائه خدمات، دستاوردها و عملكرد نظام جمهوری اسلامی به مردم یاد كرد و اضافه كرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون اقدامات اساسی و زیربنایی خوبی در كل كشور انجام شده است.

وی افزود: ایمان به خداوند متعال و رهبری فقیهی آگاه همچون حضرت امام خمینی(ره) از دلایل اصلی پیروزی ملت ایران در این نهضت بود.

عالیخانی بیان كرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است كه روز به روز تجلی آن بیشتر و نتایجش فراگیرتر می شود بنابراین باید یاد و خاطره حماسه‌های آن دوران را در اذهان زنده كرد.

فرماندار شازند گفت: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استكبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این كشور است از این رو این ایام مبارك و خجسته باید به بهترین شیوه ممكن گرامی داشته شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.