نماینده مردم مشهد در مجلس گفت : ولایت فقیه رهبر سیاسی نیست بلکه ایشان حجت خداوند است .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،حجت الاسلام نصرالله پژمانفر  در حسینیه قرآن و عترت در مشهد اظهار کرد:امروز ضرورت وجود اخلاق در عرصه‌های متفاوت بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود زیرا اخلاق می تواند انسان‌ها را در فضای تعامل بسیار خوبی وارد کند.

وی افزود: هجم انبوه تهاجم و تقابل از اوایل انقلاب تاکنون ادامه دارد ؛ اوج تهاجمات 8 سال جنگ تحمیلی بود و حوادثی که امروز وجود دارد به سبب این است که ما داعیه دار دین اخلاق و حاکمیت ارزش های الهی هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در تمامی تحولات آسیا، افریقا،اروپا و برخی از حرکت ها در آمریکای لاتین تاثیر گذار بوده است.

پژمان فر یادآور شد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران این است که ولایت فقیه را رهبر سیاسی نمی‌داند بلکه ولایت فقیه را حجت خدا می دانند؛ ولایت فقیه در غیبت امام عصر ، حجت خداوند است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: در جمهوری اسلامی علاوه بر سابقه افراد همراهی امروز آنان با انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم که دشمنان انقلاب امروز نسبت به اوائل انقلاب بصورت جدی وارد تقابل با انقلاب اسلامی شده اند. درحال حاضر آمریکا به ذلت کشیده شده است و دلیل این امر نهادینه شدن انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع حمله نظامی آمریکا به ایران دربین ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد و از نظر بسیاری این موضوع مضحک بشمار می رود.

وی با اشاره به انتخابات آینده در کشورمان خاطر نشان کرد: دشمنان برای اخلال در انتخابات سال 92 برنامه‌ریزی کرده است اما مردم با دقت و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به نتایج مطلوبی خواهند رسید.

وی گفت: المان هایی که در مشهد استفاده می شود باید نسبت به شهر های دیگر کشورمان متفاوت باشد و به معنویت نزدیک باشد زیرا زائرانی که در این شهر حضور دارند به دلیل معنویت خاصی که انتظار دارند به مشهد الرضا سفر می کنند/س 

 

 

برچسب ها: ولایت ، فقیه ، حجت ، خداوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.