استاندار اردبیل گفت : دولت نهم و دهم كارهای بزرگی در كشور انجام داده است و كارهای دولت های گذشته قابل مقایسه با خدمات دكتر احمدی نژاد نبوده و فعالیت ها چندین برابر قبل می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد  در گردهمایی نمایندگان اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین با معتمدان و مسوولان استان اردبیل افزود: دولت دكتر احمدی نژاد به واقع مظلوم بوده و خدمات و كارهایش آنگونه كه می بایست بیان نشده است .

وی گفت : رییس جمهوری و دولت خدمتگذار، خدمت رسانی به مردم و محرومان را وظیفه و افتخار خود دانسته و معتقد است كه هنوز هم با وجود تلاش خستگی ناپذیر نتوانسته آنگونه كه شایسته این مردم بزرگ است به وظیفه خود به تمام و كمال عمل كند و باید تلاش ها در این زمینه بیشتر شود.

نیکزاد همچنین افزود : در هرفصل و هر بخشی كه نگاه شود كارها چندین برابر گذشته بوده است و فعالیت دولت برای عمران و آبادانی كشور همچنان ادامه داشته و با تاكید رییس جمهوری كار شبانه روزی تا آخرین ثانیه های مهلت قانونی دولت دهم با صلابت همچنان دوام دارد .

وی با بیان اینكه رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی اهمیت و احترام زیادی قائل است ، گفت : اگر این چنین نبود رییس جمهوری با میل و خواست خود به مجلس نمی رفت تا در مورد مسایل مهم كشور با نمایندگان سخن بگوید .

استاندار اردبیل با تاكید بر همكاری و هماهنگی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افزود : ما معتقدیم كه باید با همدلی و هماهنگی مسایل را پیگیری كرده و به نتیجه برسانیم .

وی در ادامه موضوع اشتغال را مهمترین مطالبه مردم ذكر كرد و گفت : دولت نیزالویت كاری خود را در این زمینه قرار داده و نمایندگان باید ما را در ایجاد فرصت های شغلی جدید یاری دهند ./س

برچسب ها: اردبیل ، خدمات ، دولت ، نهم ، و ، دهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.