معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19، از برگزاری جشنواره برترین ایده های محلی (بام) در منطقه 19، به منظور رفع مشکلات شهری خبر داد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری جشنواره برترین ایده های محلی (بام) با هدف ایجاد فرصت برای اقشار مختلف شهروندان برای ایده پردازی، جلب مشارکت آنها در اداره امور شهر  با همکاری اداره کل آموزشهای شهروندی در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران، به بهره برداری خواهد رسید.
ایده پردازی شهروندان در فرهنگ آپارتمان نشینی، حمل و نقل ترافیک، عمران و توسعه شهری، خدمات شهری، زیباسازی شهری، فرهنگ شهروندی، اقتصاد شهری، آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی از محورهای اصلی این جشنواره است.
جوادی با اشاره به نحوه اجرای این جشنواره گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت فردی یا گروهی در این جشنواره شرکت کنند اولویت طرح های ارسالی با اعضای تشکل های اداره کل آموزش های شهروندی نظیر شهردار خانواده، شهردار مدرسه، شهرسازان جوان و کانون اندیشه های شهر خواهد بود زمان ارسال آثار نیز تا 15 بهمن است.
وی ادامه داد: این جشنواره در سال گذشته نیز برگزار شد که یکی از شهروندان منطقه 19 موفق به کسب رتبه سوم شد.
جوادی در پایان با اشاره به نحوه ارائه آثار شهروندان به این جشنواره افزود: علاقه مندان می  توانند طرح های خود را به دبیرخانه مرکزی جشنواره و یا به دبیرخانه مستقر در سراهای محلات نواحی 5 گانه تحویل داده و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتي زير مراجعه کنند.
برچسب ها: ایده ها ، محلی ، بام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار