رئیس فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی تبیان گفت: با مشاهده کشورهای همسایه متوجه پیشرفت آن‌ها در زمینه‌های مختلف می‌شویم بنابراین باید برای پیشرفت افغانستان تلاش کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، عیسی حسینی در مسجد فقیه سبزواری اظهار کرد: ممکن است در جامعه‌ای منکرات مثل آمریکا وجود داشته باشد اما به صورت خط و کتابی نیست.

وی افزود:اگر از زمان جهاد تاکنون شرایط افغانستان را مشاهده کنید متوجه تغییرات موجود در کشور می‌شوید؛اینکه افراد به خاطر نپذیرفتن دعوت به عضویت در حزب و گروهی ترور می‌شوند و امروز در افغانستان این شرایط وجود دارد و قطعا کشور ما روی صبح را نمی‌بیند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون باید جامعه در افغانستان ساخته شود؛ با مشاهده کشورهای همسایه متوجه پیشرفت آنها می‌شویم اما تا چه موقع باید در شرایط فعلی کشور به سر برد و امروز پاکستان پیشرفت زیادی کرده و ایران به اوج رسیده اما چرا هنوز سه میلیون مهاجر در افغانستان وجود دارد.

رئیس فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی تبیان خاطر نشان کرد: شهدا بین سال‌های 71 تا 77 یکی پس از دیگری دست‌خوش ترور بدخواهان در مزار شدند و جای بسیار تأسف است که شخصیت‌های مهم و مبارزی در مزار شهید شدند.

حسینی افزود: در ولایت بلخ و سرپل سال‌های 71 مزار در اختیار طالبان قرار گرفت که سبب حوادث تلخی شد و تعدادی از شخصیت‌های پرآوازه و همچنین 20 نفر از فرماندهان نامدار در این زمان به شهادت رسیدند/س 

 

برچسب ها: تلاش ، پیشرفت ، کشورهای ، همسایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.