رئیس جهادکشاورزی دشتستان از گسترش و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین قیصری صبح امروز در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین اراضی کشاورزی در سطح استان است و قطب کشاورزی محسوب می‌شود.

وی افزود: تلاش برای حمایت از کشاورزان در دستور کار این مدیریت قرار دارد و با همه توان در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس جهادکشاورزی دشتستان با تقدیر از حسن توجه نماینده دشتستان به بخش کشاورزی و دامپروری و تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد: کشاورزان زحمات زیادی می‌کشند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

قیصری با اشاره به سال تولید ملی تصریح کرد: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید از تولیدکنندگان در عرصه‌های مختلف کشاورزی حمایت کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی کشاورزی در منطقه باشیم.

رئیس جهادکشاورزی دشتستان با اشاره به وضعیت تولید خرما در دشتستان گفت: وضعیت تولید خرما در دشتستان در چند سال اخیر مطلوب بوده و همواره بیشترین میزان تولید خرمای استان در اختیار دشتستان بوده است.

وی از گسترش و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان خبر داد و افزود: این امر سبب می‌شود که خرما با کیفیت بهتر و مناسب‌تری به دست مشتری برسد و این امر در رونق بازار خرما بسیار اثرگذار است و از مسئولان انتظار داریم در تقویت صنایع بسته‌بندی خرما تلاش گسترده‌تری داشته باشند.

قیصری ضمن ارائه گزارش از روندکاری و فعالیت‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر، تعدادی از مشکلات موجود بر سر راه پیشرفت و دسترسی سریعتر به اهداف اداره را بیان کرده و از نماینده مردم در مجلس به‌واسطه ارتباط و دسترسی راحت‌تر به نهادهای مرکز کشور درخواست پیگیری برای حل آن‌ها در سطح کلان شد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، خرما ، دشتستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.