مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی لرستان از تحقق برنامه های عملیاتی و ارتقا این شركت به رتبه پنجم شركت های استانی كشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران لرستان؛فرزاد محمدی' گفت: در ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران در 9 ماهه سال جاری ، شركت شهرك های صنعتی لرستان موفق به اخذ رتبه پنجم كشوری در تحقق برنامه ها و اهداف ابلاغی و مصوب سازمان با میانگین پیشرفت 77درصدی در بین 31 استان شد .

وی افزود: این موفقیت با توجه به نقش و اهمیت برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف این شركت ، برنامه ریزی اصولی و مدیریت بر مبنای هدف و همچنین تلاش و اهتمام تمامی پرسنل این مجموعه حاصل شده است.

وی تصریح كرد: شركت شهرك های صنعتی لرستان در ارزیابی های شش ماهه امسال، رتبه 11 را كسب كرده بود كه در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و با تلاش و برنامه ریزی این رتبه در سه ماهه سوم ارتقا یافت .

محمدی گفت : تكمیل عملیات اجرایی پروژه ها و ایجاد امكانات زیربنایی در شهرك ها و نواحی صنعتی ، استرداد و فسخ قراردادهای راكد و انجام امورات ثبتی ، حمایت های نرم افزاری از صنایع از جمله انجام مطالعات پژوهشی ، برگزاری تورهای صنعتی ، انجام مطالعات امكان سنجی ، نمایشگاه ها ، آموزش و خوشه های صنعتی و سرمایه گذاری و استقرار واحدهای تولیدی ، از شاخص های مورد ارزیابی بوده است. /ب

برچسب ها: کسب رتبه ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.