شهردار ناحيه ده در منطقه يک گفت: واحد فني و عمراني ناحيه ده فعاليت ها و طرح هاي عمراني را در دي و آذر سال جاري در اين ناحيه انجام داد.

شاه علي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: پخش آسفالت 150 تن، جدول گذاري و کانيو 500 متر طول تعويض و نصب 100 عدد تابلو و علائم ترافيکي، تعويض و مرمت 70 دريچه، جانمايي و نصب 500 متر طول ديوار سنگي، 8 مورداصلاح هندسي، 400 مترمربع خط کشي معابر، 600مترمربع پياده روسازي و 5 مورد مرمت ايستگاه اتوبوس از اقدامات انجام شده در آذرماه سال جاري است.
وي بيان کرد: روکش آسفالت 300 تن، جدول گذاري و کانيو 100 متر طول، تعويض و نصب 90 عدد تابلو و علائم ترافيکي، تعويض و مرمت 30 دريچه، 3 مورد اصلاح هندسي، 400 متر مربع پياده روسازي و 13 مورد مرمت ايستگاه اتوبوس از عمليات عمراني در دي ماه سال جاري است.
شاه علي تصريح کرد: اقدامات انجام شده در دي ماه و در مقايسه با آذرماه سال جاري به علت سرماي هوا در اکثر موارد کاهش داشته است.
وي افزود: همچنين در انجام اين اقدامات عمليات پخش و روکش آسفالت با توجه به نيازسنجي معابر محلات نسبت به آذرماه افزايش داشته است.
وي گفت: در بعضي موارد اقداماتي شامل درپوش ديوار سنگي، خط کشي عابر پياده، اجرا راه پله و نرده گذاري با توجه به تکميل ظرفيت سطح محلات و اجراي اين اقدامات در ماه هاي گذشته در دي ماه انجام نشده است./ز
برچسب ها: عمرانی ، شهرداری ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار