با اينکه مهلت اخطار فدراسیون جهانی جودو در خصوص تعلیق همیشگی فردا به پایان می رسد. رئیس فدراسیون جودو با صراحت گفت: در حال حاضر براي اعزام به گرجستان مشکلي نداريم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان فدراسیون جهانی جودو آذر ماه امسال نامه اي تهديد آميز با امضای ماریوسل ویز رئیس فدراسیون جهانی، خطاب به مسئولان فدراسیون جودوی کشورمان نوشتند.

در متن این نامه به فدراسیون جودوی ایران تاکید شده که تا اول فوریه (12 بهمن)  فرصت دارند تا یک مجمع عمومی جدید برای تنظیم اساسنامه برگزار کنند همچنین به برگزاری انتخابات با حضور ناظران فدراسیون جهانی جودو اشاره شده بود، آنها اعلام کرده بودند چنانچه همکاری انجام نشود و راه حل مناسب ارائه ندهند فدراسیون ایران برای همیشه تعلیق خواهد شد.
 
لازم به ذکر است: با آنکه نام رئيس فدراسيون جودو هنوز از سوي فدارسيون جهاني به ثبت نرسيده است با صراحت اعلام کرد مشکل تعليق و اخطار فدراسيون جهاني حل شده است. در اين رابطه با علي رستگار مصاحبه اي در اين خصوص گرفته ايم:
 
محمد علی رستگار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئله تهدید فدراسیون جهانی جودو برای تعلیق همیشگی ایران را از طریق رایزنی هایی که با مسئولان فدراسیون جهانی داشتیم حل کردیم و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
 
رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: ما برای مسئولان فدراسیون جهانی جودو شرایطمان را توضیح داده ایم و اعلام کردیم که کارها طبق قانون پیش می رود و تا اصلاح اساسنامه و انتخابات کمیته ملی المپیک باید صبر کنیم.
 
وي خاطرنشان کرد: مشکل اساسی که منجر به تهدید فدراسیون جودوی ایران شد همین مسئله اساسنامه است و سایر مسائل پیش آمده با آن مخلوط شد من معتقد هستم که اگر اساسنامه اصلاح شود بقیه مشکلات هم حل خواهد شد.
 
وی در خصوص اساسنامه گفت: اساسنامه جدید فدراسیون جودو به صورت یک نسخه اولیه آماده شده و باید کارهای اداری آن انجام شود تا به صورت کامل به فدراسیون جهانی بفرستیم.
 
رستگار تأکید کرد: هیچ مشکلی در خصوص تعلیق فدراسیون جودو ایران در حال حاضر وجود ندارد و نامه تهدید آمیز اول فوریه هم با مذاکره مرتفع گردیده و جودوکاران ملی پوش ما 13 بهمن ماه بدون هیچ مشکلی عازم رقابت های گرجستان خواهند شد.
برچسب ها: بهمن ، ماه ، مهلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار