رئيس اتحاديه توليدکنندگان مرغ گوشتي از توليد و عرضه مازاد بر تقاضا در بازار خبر داد و گفت: از مدت ها پيش ظرفيت توليد افزايش يافته است که دولت بخشي از آن را به ميزان 500 تومان در روز براي ذخيره سازي خريداري مي کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد يوسفي افزود: هم اکنون که تقاضا به مناسبت ماه ربيع الاول و مناسبت هاي ديگر افزايش يافته، عرضه و توزيع گوشت مرغ هم بيشتر شده است.
وي گفت: توليد همچنان مازاد بر مصرف است اما دولت به منظور ساماندهي قيمت ها و تنظيم بازار از خريد و ذخيره سازي مازاد توليد خارج شده است تا تامين نياز بازار در اولويت باشد.
يوسفي تصريح کرد: برنامه توليد گوشت مرغ همچنان مازاد بر تقاضاست و به شهروندان اطمينان مي دهيم هيچ گونه کمبودي وجود نخواهد داشت و حتي در کنار ذخيره سازي مازاد بر تقاضا، برنامه هاي صادراتي هم داريم.
يوسفي گفت: البته قيمت هر کيلوگرم گوشت مرغ براي مصرف کننده که مدتي به 4500 تومان رسيده بود قيمت واقعي نبود و توليد کنندگان در حاشيه زيان قرار داشتند.
وي افزود: قيمت 5300 تومان نرخ متعادلي است و خوشبختانه همکاري هاي خوبي ميان دستگاه هاي مسئول در بازار گوشت مرغ وجود دارد و ظرفيت عرضه آن متناسب با نياز افزايش خواهد داشت و توليد هم به هيچ وجه کاهش نيافته است./س
برچسب ها: مرغ ، گوشت ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار