استاندار همدان گفت: ششمين جشنواره زمستاني همدان پيام صلح و دوستي را از پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين (همدان)به جهانيان فرستاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان  علي محمد آزاد در مراسم پایانی ششمین جشنواره زمستانی و تجليل از قهرمانان المپيک کشور افزود: 30 کشور خارجي دعوت ما را براي حضور در اين جشنواره پذيرفتند و در اين چند روز توانستيم ميزبان شايسته اي براي ميهمانان خارجي و قهرمانان المپيک باشيم.
وي افزود: تاريخ همدان  پیشینه3 هزار ساله دارد و با برگزاري اين جشنواره علاوه بر معرفي ويژگي هاي اين استان به عنوان پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين، پيام صلح و دوستي را از طريق 30 کشور دعوت شده به جهانيان مخابره کرديم.
استاندار همدان گفت:وجود انبوه آثار تاريخي و نيز موفقيت هاي ورزشي استان سبب شد تا با برگزاري جشنواره زمستاني ضمن اثبات ظرفيت هاي موجود گردشگري در همدان، مردمان ايران زمين و فرا ملي را با فرهنگ و تمدن اين استان آشنا کنيم.
وي با اشاره به جشن تجليل از قهرمانان ايراني المپيک گفت: اين برنامه يکي از ابتکارات ارزشمند جشنواره امسال بود که در کشور بي سابقه است و خواستيم با دعوت از المپيکي هاي قهرمان در اين روزهاي زمستاني به همدان، گرمي بخش برنامه هاي متنوع جشنواره باشند.
ششمین جشنواره زمستانی همدان 5تا10بهمن برگزارشد./ع
برچسب ها: پیام ، صلح ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.