مشکلات براي استقلال همچنان دردسرساز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در خصوص مسائل مالی با مشکلات بسیار جدی روبه رو هستند و در این خصوص شرایط برای این تیم ایده آل نیست. هر چند مسئولان این تیم مدعی شدند که مسئله ای جدی وجود ندارد اما این مشکلات در برخی موارد و مواقع بسیار جدی است مسئولان این تیم در تلاش هستند. تا اوضاع را به نفع این تیم پیش ببرند و مشکلات مالی را مرتفع کنند، اما این اتفاق رخ نداده است، زیرا این مسائل به کمکهای کلان نیاز دارد که نصیب تیم استقلال نشده است.

مسائل مربوط به هتل و محل اقامت آبی ها مدت کوتاهی است با وثیقه ای که در اختیار مسئولان هتل قرار گرفته، حل شده است، اما این موضوع نیز دائمی نیست و مسئولان مدعی شدند که اعضای مسئول تیم استقلال باید پول باقی مانده از طلب را پرداخت کنند تا بتوانند در این محل اقامت داشته باشند و از طرفی این مبلغ قابل توجه است و مسئولان تیم استقلال شرایط پرداخت این مبلغ را ندارند و در این خصوص دچار مشکلاتی جدی شدند.

*استادیوم کشوری هنوز واگذار نشده است

با اینکه مسئولان مدعی شدند استادیوم کشوری از آن تیم استقلال است و اعضای این تیم از این پس می توانند یک استادیوم اختصاصی داشته باشند و در این ورزشگاه تمرین کرده و از امکانات این مجموعه بهره مند شوند، ‌اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و اقداماتی نیز برای واگذاری کشوری به آبی ها انجام نشده است. 

شایان ذکر است، آبی ها در این خصوص به مسئولان نامه ارسال کردند اما گویا حضور چند فدراسیون ورزشی در این مجموعه و شرایطی که آنها با آن روبه رو هستند عاملی است که مانع از حضور استقلال در این استادیوم می شود و شرایط را برای این تیم تغییر داده است زیرا استقلال برای انجام تمرینات و برگزاری بازیهای دوستانه به ورزشگاه نیاز دارد.


*مشکل جدی اکبرپور با جباری در استقلال

سیاوش اکبرپور هافبک تیم استقلال مدتهاست که براي اين تيم به ميدان نرفته است. اکبرپور در ابتداي فصل به اميد حضور در تيم مربي قديمي‌اش و حضور در ترکيب اصلي استقلال وارد مجموعه آبي‌ها شد.

براساس اين گزارش اکبرپور در حالي آبي‌ها را در نيم فصل اول همراهي کرد که اوضاع براي وي ايده آل بود و سرمربي استقلال نيز از وي در ترکيب اصلي استفاده مي‌کرد اما شرايط براي اين بازيکن در نيم فصل دوم متفاوت شد زيرا اين بازيکن، فرصت بازي کردن براي استقلال را بدست نياورد و اين موضوع به حضور بازيکنان جديد در تيم و بازگشت مجتبي جباري مربوط مي‌شود از طرفي حضور جباري در کنار نکونام و يک هافبک ديگر که بيشتر در کار دفاعي به آبي‌ها ياري مي‌رساند عاملي شد که اکبرپور فرصت حضور در ترکيب استقلال را بدست نياورد.

* استقلال- سپاهان 9 فروردين اعتراضي به وقفه طولاني

اعضاي تيم استقلال قرار است براي مقابله با تيم سپاهان در جام حذفي تا فروردين ماه سال آينده صبر کنند و پس از آن براي حضور در اين بازي مهم و نيمه نهايي آماده شوند اما اين در حالي است که آبي‌ها از اين برنامه ريزي راضي نيستند.

همچنين اعلام شده است که قرار شده تغييري در زمان برنامه ريزي انجام شده صورت نگيرد و بازيکنان و اعضاي اين تيم به صورت شخصي براي اين بازي آماده شوند و اما استقلالي‌ها از اين اتفاق رضايت ندارند و اين موضوع در تصميم فدراسيون تاثيرگذار است زيرا آبي‌ها مدعي شدند اين وقفه طولاني مدت لزومي ندارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار