بايگان گفت: نگاه و سلیقه رسانه ملی فضایی را ایجاد می‌کند که فعالان عرصه هنر بتوانند بیشتر رشد کنند.

افسانه بایگان برگزیده بهترین بازیگر نقش اول زن در مجموعه "وضعیت سفید" در دومین جشنواره جام جم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: تجربه هشت سال فعالیت هنرمندان و آثار آنها که توسط مخاطبان دیده شده در دومین جشنواره تلویزیونی جام جم به رقابت گذاشته شد.

وی افزود: جشنواره‌ها در حقیقت مکان‌هایی هستند برای تبادل کارهای فرهنگی و در کنار آنها دیده شدن استعدادها و معیارها و شاخصه‌هایی که مد نظر است.

بایگان با اشاره به داشتن آثار منسجم‌تر تصریح کردک به طور کلی نیاز به داشتن آثار عمیق‌تر و منسجم‌تری را در مجموع داریم و این نیاز در همه زمینه‌ها از جمله فلسفه، جامعه شناسی و روانشناسی می‌تواند صادق باشد.

وی با اشاره به توجه به عمق موضوعات مطرح شده گفت: مسئله مقیاس و سطح خیلی مهم نیست و به عقیده من عمق پرداخت به موضوعات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بازیگر زن نقش اول مجموعه "وضعیت سفید" اظهار داشت: اکنون سالهاست که به آن شکل نمی‌بینم که به عمق این بخش‌ها توجه شود.

بایگان با اشاره به نقش هنرمندان و رسانه ملی در کنار یکدیگر ابراز داشت: فعالیت در این عرصه‌ها یک راه دو طرفه است و مهم بوده که رسانه صدا و سیما به عنوان یک نهاد دولتی اراده‌اش بر ساخت چگونه آثاری باشد چرا که نگاه و سلیقه رسانه ملی فضایی را ایجاد می‌کند که فعالان عرصه هنر بتوانند بیشتر رشد کنند.

این بازیگر پیشکسوت مجموعه "شوق پرواز" ادامه داد: ما به زمینه‌ها و بخش‌هایی مثل عرفان که پیامگاه بسیار محکمی برای چگونگی اندیشه و صحبت ما است اصلا نپرداخته‌ایم.

وی تصریح کرد: اندیشه ما بر اساس عرفان است و گذشتگان ما نیز به آن توجه خاصی داشته‌اند که من به آن شکل اراده‌ای را پشت این مسئله ندیده‌ام.

بایگان در خصوص حضور فعلی خود در مجموعه‌ای اظهار داشت: حدود یکسال و نیم است که در مجموعه‌ای بازی نمی‌کنم و باید ببینم که چه پیشنهادهایی می‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار