پاسداري و پاسداشت از هويت فرهنگي و استقلال کشور ايران مهمترين پيام جشنواره تئاتر فجر براي مردم است.

قادر آشنا، مدير کل هنرهاي نمايشي در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص مهمترين پيام جشنواره سي و يکم تئاتر فجر گفت: پاسداري و پاسداشت از هويت فرهنگي، استقلال کشورمان و شادي و نشاط براي مهمترين پيام جشنواره تئاتر فجر براي مردم است. 
وي اظهار داشت: نمايش‌هايي که با هويت و فرهنگ ايراني سازگار باشد و بازيگران مطرح و کارگردان صاحب نام در آن حضور داشته باشد قطعا مورد استقبال قرار مي‌گيرد. 
آشنا در ادامه گفت: تجربه نشان داده که هر‌چقدر محتواي نمايش‌ها به فرهنگ و هويتمان نزديک باشد کارها مورد توجه مردم قرار مي‌گيرد. 
مدير‌کل هنرهاي نمايشي تصريح کرد: خرسندم که امسال کارگردان‌هاي جوان از سر‌تا‌ سر ايران در اين جشنواره حضور دارند. 
وي افزود: تا الآن نمايش‌هاي خوبي را از شهرستان‌ها شاهد بودم که سطح کار  آنها خوب بوده است. 
آشنا در خصوص حمايت هنرمندان شهرستاني در طول برگزاري جشنواره بيان کرد: چند کار را ما براي شهرستان‌ها انجام داديم که در وهله اول بحث تئاتر شهر در شهرستان را مطرح کرديم که اين بعنوان يک اتفاق بزرگ در اين دوره محسوب مي‌شود و ديگري حمايت از اجراي عمومي شهرستان است. 
وي ادامه داد: يک گروه محل نمايش‌هاي شهرستانها در جشنواره را بررسي مي‌کند که کدام آثار در شهرستان قابليت اجراي عمومي را دارد. 
وي خاطرنشان کرد: هر نمايش در شهر خود به اجرا مي‌رود مگر اينکه کاري قابليت اجرا در تهران و يا اعزام به جشنواره‌هاي بين‌المللي را داشته باشد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار