بیشترین و بالاترین انرژی را در اجرای "هفت شب با میهمان ناخوانده"را از مخاطبان شهرستان ها و در واقع مخاطبان واقعی و جدی گرفتم.

فرهاد آئیش نویسنده، بازیگر و کارگردان که نمایش "هفت شب با مهمان نا خوانده در نیویورک " را پس از اجرای عمومی در تالار چهار سو و تالار اصلی تئاتر شهر در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر یک بار به صحنه برد، در خصوص حضور این اثر در این دوره از جشنواره به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: ما با یک فاصله حدود 2 ماهه پس از اجرای عمومی یک شب این اثر نمایشی را اجرا کردیم و ره دلیل این فاصله هم من و هم علی نصیریان دلهره داشتیم.



وی افزود: برخی اوقات مشخص نمی شود که همه چیزچطور ممکن است پیش رود و همیشه این التهاب ها وجود دارد.آئیش تصریح کرد: اجرای دوباره یک نمایش به صورت پس از مدتی نوعی تازگی هم دارد و  پس از شب های زیادی که این اثر را اجرا کردیم، در اجرای جشنواره به نکات جدیدی دست یافتیم.
وی با بیان این که اجرا تا حدودی شلوغ بود و  به علت رفت و آمد تماشاگران تمرکز ها بهم می ریخت گفت: اجرای این اثر در جشنواره به ما پیشنهاد شد و ما به احترام اجراهایی که داشتیم و همچنین جشنواره فجر خودمان را موظف دانستیم که نمایش را در جشنواره نیز اجرا کنیم.
این کارگردان اظهارداشت:جشنواره همیشه یک قصه متفاومت و حس خاصی دارد، اما جدای از این مسئله بسیاری از جوانان تئاتری هستند که نمی توانند برای هر اجرا به تهران بیایند و تنها در جشنواره فجر به تماشای نمایش ها می نشستند.

وی ادامه داد: من احترام زیادی برای هنرمندان تئاتری شهرستان ها قائلم و زمان اجرا بیشترین انرژی که گرفتم از همین قشر مخاطبان بود که به واقع تشنه دیدن تئاتر هستند و این موقعیتی است که آن ها در فجر موفق به دیدن چندمین نمایش در کنار هم شوند.

گفتنی است " هفت شب با میهمان نا خوانده در نیویورک در سومین روز جشنواره سی و یکم تئاتر فجر میهمان تالار اصلی تئاتر شهر شد./ص

برچسب ها: نتمن ، نمن ، تمکچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار