نشست خبري امروز 10 بهمن تيم هاي پرسپوليس - فولاد برگزار شد که در پي آن سرمربيان 2 تيم به سوالات خبرنگاران حاضر در محل پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی در برابر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و از هواداران خوبی نیز برخوردار است و همه باشگاه ها باید بدانند که این تیم همواره پرسپولیس است و ما هم فردا 11 بهمن ماه کار سختی در برابر این تیم داریم چرا که این باشگاه 90 درصد تیم ملی را تشکیل می دهد و اکنون با بازیهای اخیر خود انتظارات را بالا برده است ضمن اینکه از شرایط میزبانی نیز برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی در برابر تیم فوتبال پرسپولیس یعنی رقابت با تیم های فوتبال ایران زیرا 90 درصد بازیکنان این تیم در تیم ملی ما حاضر هستند.



وی تصریح کرد: ما در برابرسرخپوشان پایتخت با تمام قوا حاضر خواهیم شد و حریف ما هم باید بداند که در برابر ما کار چندان راحتی را نخواهد داشت به انضمام اینکه در حال حاضر شرایط ما در جدول رده بندی رده بندی بسیار بهتر از پرسپولیس است و در بازی رفت این دو تیم هم ما به دلیل عدم شرایط مناسب در تیم و سرخپوشان پایتخت هم به دلیل حضور مانوئل ژوزه بازی خوبی از آب درنیامد اما در بازی برگشت شرایط فرق کرده و با آمدن یحیی گل محمدی حریف ما بازی روان و زیبایی را تاکنون به نمایش گذاشته و دلیل این امر هم این است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس اکنون زبان یکدیگر را متوجه می شوند و به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند.

گل محمدي: نبايد از شخصيت آرام من سوء استفاده کنند

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در برابر تيم فوتبال فولاد خوزستان بازي حساسي را خواهيم داشت اما تمام سعي خود را مي کنيم تا سه امتياز اين بازي را در خانه به دست آوريم.



بر اساس اين گزارش، يحيي گل محمدي در کنفرانس خبري امروز تيمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به اينکه تيم فوتبال فولاد خوزستان 14 هفته است که هيچگونه شکستي را متحمل نشده و اکنون نيز در جايگاه سوم جدول رده بندي قرار گرفته، بازي سختي براي ما خواهد بود؛ چرا که بازيکنان و کادر فني اين تيم از اعتماد به نفس بالايي برخوردار هستند و براي ما هم قابل احترام مي باشند و با توجه به این مسائل سعی ما براین است که از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم و با دستانی پر از میدان خارج شویم.

وی افزود: تمرینات روزهای اخیر تیم ما براساس بازی تیم فولاد خوزستان برنامه ریزی شده بود و سعی کردیم تا نقاط ضعف خود را که در ضربات آخر مهاجمان و قلب دفاع است را برطرف سازیم و در دیدار مقابل فولاد نیز اگر بتوانیم به خوبی انرژی خود را تقسیم کنیم می توانیم به نتیجه دلخواه دست یابیم.

گل محمدي تصریح کرد: تنها بازیکن مصدوم ما محمد نوری است و رضا حقیقتی نیز به علت سه اخطاره شدن محروم است.

وی خاطرنشان کرد: بازی دربی را فراموش کرده ام اما باید به این نکته مهم اشاره کنم که برخی نباید از شخصیت آرام من سوء استفاده کنند چرا که این شخصیت من موجب نمی شود تا من از حق تیم خود دفاع نکنم و آرام در جای خود بنشینم زیرا من اکنون سرمربی این باشگاه هستم و تا آخرین توانم از حق این تیم دفاع خواهم کرد.

شایان ذکر است، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در برابر پرسپولیس با لباس مشکی در زمین حاضر خواهند شد و علت این مهم درگذشت رضا داوری است./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، فرکی ، سرخپوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار