تیم والیبال آلومینيوم المهدی بندر عباس در هفته هشتم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر در استان مازندران به مصاف تیم کاله ‌آمل خواهد رفت.

محمد رضا دامغانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  خوشبختانه مسئولان باشگاه  پول بازیکنان را پرداخت کرده اند و ما در ین خصوص مشکل خاصی نداریم و بازیکنان با آرامش کامل تمرینات بدنسازی و توپی را دنبال می کنند.
 
سرمربی تیم والیبال  آلومینیوم المهدی بندر عباس تصریح کرد:  در خصوص دیدار هفته گذشته و باخت  مقابل تیم  نوین کشاورز به هیچ  عنوان صحبتی نمی کنم ما پرونده بازی هفته هجدهم را بسته ایم و به دیدارهای آینده فکر می کنیم.
 
وی در خصوص  دیدار هفته جاری  مقابل تیم کاله آمل اظهار داشت: این بازی یک دیدار سخت برای ما محسوب می شود،‌وضعیت تیم کاله آمل در دور برگشت نسبت به نیم فصل اول متفاوت است آملی ها در هفته های  اخیر شکننده تر از گذشته شده اند و می توانیم با تمرکز هماهنگی بیشتر آن ها را درخانه خود شکست دهیم.

*با بهانه جویی آب و هوایی مخالفم

 وی گفت:  با توجه به آنکه  اختلاف های  بندر عباس نسبت به آمل بسیار زیاد است بازی در چنین شرایطی  کار سختی است اما نمی خواهم بگویم که اختلاف دما برای ما  ایجاد مشکل کرده و عامل باختمان  می شود این مسائل تاثیر گذار  است اما تعیین کننده نیست.
 
دامغاني تصریح کرد:  متاسفانه برخی مربیان وقتی در بندر عباس نتیجه را واگذار می کنند در مصاحبه های خود آب و هوا  و ارتفاع از  سطح دریا را عامل باخت خود اعلام می کنند در صورتی که این امر  از نظر فنی توجیهی غیر قابل قبول است من استفاده از لفظ آب و هوا را قبول ندارم،  باز هم می گویم این مساله تاثیر گذار است اما نه باخت با نتیجه سه بر صفر./مح
برچسب ها: پرونده ، بازی ، قبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار