بهترین دعا بر زمینیان، صلوات بر محمد (ص) و آل اوست روایت شده که هر کس بر محمد (ص) و خاندان او درود و رحمت بفرستد خداوند بر او و خاندانش درهای رحمت و گشایش در امورش را ارزانی می‌دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همواره خداوند نشانه‌‌ها و آیات بسیاری را سر راه بندگان خود قرار می‌دهد که آنها راه را گم نکنند و راحت‌تر به مقصد برسند و نعمات بسیاری به آنها عطا می‌کند، نعمت گران قدری چون پدر و مادر که نگاه به چهره آنها عبادت است. فرصت نزول باران در روییدن و دوباره شدن و اما پیام‌آوران الهی؛ آنان که همواره چراغي روشن‌اند در مسیرهای تاریک انسانی.
شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 7 به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) از جشنی بزرگ خبر داد و افزود: به منظور ارتقای سطح نشاط اجتماعی پروردگار در مسیر بنده سهل‌انگار و فراموشکار خود، پیام‌آورانی را یکی پس از دیگری قرار داد تا همواره خدا را و در اصل مقام انسانی را به یاد او آورند و در کوره راه‌ها، پناهش باشند و «پیام محبت» به کل هستی و ترس همیشگی از پروردگار را به گوش جهانیان برسانند و درود و رحمت فرستادن بر چنین فرستادگانی با مقام شامخ انسانی کاری بس ضروری پسندیده است و گرامیداشت این میلاد مراسم باشکوهی با حضور مسئولین و شهروندان در سرای محله کاج برگزار می‌شود.

میثم مجیدی تصریح کرد: جشن فوق با حضور 200 نفر از شهروندان محله با اجرای مسابقه فرهنگی، لولودی خانی، تواشیع انجام و جوایز اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌همچنین در سطح مساجد محلات و خانه‌های فرهنگ و سراهای محلات ناحیه 2 جشن مولود رسول ختم مرتبه و امام جعفر صادق (ع) برپا می‌شود./ز
برچسب ها: درود ، صلوات ، دعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار