مسعود ده‌نمكي از اكبر عبدي و محمد رضا شريفي نيا به دليل تبديل نشدن مرغهاي جشنواره به سيمرغ عذر‌خواهي كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ يكي از مهم ترين و پر‌حاشيه ترين جشنواره‌هاي فيلم فجر مربوط به اختتاميه دوره بيست و پنجم و صحبتهاي مسعود ده‌نمكي بر روي صحنه بود.



در اين دوره حبيب اله كاسه‌ساز كارگردان سينما سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه مردم را كه در اختتاميه جشنواره سيمرغ بلورين دريافت كرده بود، به مسعود ده‌نمكي هديه  و او را به روي صحنه دعوت كرد، در ابتدا ده‌نمكي از رفتن به روي صحنه امتناع كرد اما به دليل تشوق مردم به روي صحنه رفت و در ابتداي سخنانش گفت: "من نه مرغ مي‌خواهم نه سيمرغ" جايزه را از دست كاسه ساز نگرفت و در ادامه صحبتهايش از تمامي بازيگران فيلم به خصوص محمد‌رضا شريفي‌نيا و اكبر عبدي عذر‌خواهي كرد كه بازي خوبشان از چشمان داوران جشنواره دور مانده است.


ده‌نمكي پس از آن "اخراجي‌ها 2" را ساخت و جايزه بخش نگاه نو را از آن خود كرد.
ده‌نمكي در حال حاضر فيلم سينمايي"رسوايي" را براي سي و يكمين جشنواره فيلم فجر دارد و بايد ديد آيا سيمرغي از آن خود مي‌كند؟
يكي ديگر از حاشيه‌هاي اختتاميه اين جشنواره وجود بي ‌برنامگي‌ بود كه يكي از مهمترين آنها نامناسب بودن جايگاه مدعوين، خبرنگاران، عكاسان و هنرمندان جشن بود.
به همين دليل بعضي از ميهمانها و هنرمندان قيد حضور در جشن را زدند و برخي ديگر به سختي وارد سالن شدند، عده‌اي هم در آخرين لحظات و در حالي كه طبقات اول، دوم و سوم سالن كاملا پر شده بود در طبقه چهارم جايي براي انعكاس مراسم پاياني يافتند تا بتوانند از كوچكترين روزنه‌هاي واقع در طبقات بالا خبري را انعكاس دهند./ص
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار