مهدی حقیقی که به دلیل فشار کار تا پایان هفته در بیمارستان بستری گفت: استانهایمان بسیار مظلوم هستند مبادا در غیاب من آنها فراموش شوند.

مهدی حقیقی معاون امور استانها در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود  گفت: فشار کاری و استرس های جشنواره به دلیل اهمیت و گستردگی برپایی آن باعث نشد تا قدری دچار مشکل شوم.
وی افزود: به دلیل سرپا ایستادن بسیار انگشتان پایم زخم شد که پیگیری نکردم و در نهایت وقیت به بیمارستان رفتم پزشکان گفتند قند خونم به روی 400 رفته است که خوشبختانه به وسیله انسولین آن را پایین آورده اند.
مدیر امور استانها گفت: تا پایان هفته به استراحت اجباری در بیمارستان مجبور شدم اما از این جا پیگیر تمامی کارهای جشنواره هستم.
وی با ابراز نگرانی از تنها ماندن استانها خطاب به رسانه ها بیان کرد: استانها بسیار مظلوم هستند نکند حالا که مسئول آن روی تخت بیمارستان افتاده آنها را به فراموشی بسپارید.
استانهای گیلان، کردستان، کرمانشاه و قم امسال برای اولین بار میزبان جشنواره فجر هستند که شور و حال مردمی در  این استانها بسیار به چشم می‌خورد.
وی همچنین با اشاره به نمایش بیشترین تعداد فیلم در ایام  جشنواره در سالن های شهرستان گفت: سالیان گذشته حدود 10 الی 15 فیلم در 9 استان به نمایش در می‌آمدند که امسال 27 فیلم سینمایی در 10  استان به نمایش در می‌آید.
حقیقی همچنین با اشاره به مجهز بودن 8 سالن  سینمایی به سیستم دیجیتال اظهار داشت: با همت و یای موسسه سینما شهر که بازسازی سالن های را پیگیری می کنند 8 استان در سالیان گذشته مجهز شده بودند و استان فارس و همدان که مقدمات مجهز شدن آنها انجام شده بود این دو سالن نیز مجهز به سیستم دیجیتال شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا که من به استراحت اجباری رفته ام، امیدوارم با  نبودن من استانها پیگیری از وضعیت برپایی جشنواره در آنجا تعطیل نشود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار