نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: باید به صورت منطقی محاسبه کرد که با توجه به شرایط ارزی قرارداد نوا آرمادا، سر مربی تیم ملی مردان، برای سال آینده تمدید می شود یا نه؟

مرتضی مداحی، با ابراز رضایت از عملکرد 6 ساله مربی اندونزیایی در تیم ملی  گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 

آرمادا به عنوان یک مربی خوب بین المللی شناخته می شود اما آنچه که بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد این است که تا وقتی امکانات لازم و ابزار کافی در اختیار این مربی و ملی پوشان قرار نگیرد نمی توان از توان آنها استفاده کرد ولی باید گفت بدمینتون کشور ما به سمت قهرمان شدن پیش می رود.

مداحی در خصوص کیفیت بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی فجر گفت: کشورهایی که امسال برای شرکت در این عرصه اعلام آمادگی کرده اند سطح بسیار خوبی در گذشته بدمینتون دارند و حضور 30 ورزشکار از اندونزی، مالزی و هند نشانگر این است که این مسابقات نیز سطح قابل قبولی دارد اما در کل امسال سطح بانوان بالاتر از آقایان خواهد بود.

وی تصریح کرد: ملی پوشان حدود 2 ماه و به صورت مستمر در اردوهای آماده سازی بودند ولی با این حال پیش بینی نتایج کار آسانی نیست و ملی پوشان و مربیان تمام تلاش خود را می کنند تا در مقابل حریفان قدر خود عرض اندام کنند.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون در پایان خاطر نشان کرد: حضور تیم های قدرتمند در این مسابقه باعث می شود که برای رسیدن به هدف مان راه مناسبی را انتخاب کنیم و برای رسیدن به سطح بالای این ورزشکاران تلاش بیشتر و برنامه ریزی مناسبی کنیم./آق

برچسب ها: امکانات ، بانوان ، قهرمان ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار