نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: برای اولین باز تفاهم نامه برگزاری یک ارودی مشترک با حضور کشورهای خارجی در ایران منعقد شد.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اضافه کرد: پس از حضور در اردوی تونس قرار شد تا اردوی برگشت تونس قرار شد تا اردوی برگشت در کشور ایران برگزار شود و کمپ بین المللی تهران قرار است طی روزهای 15 تا 28 اسفند برای اولین بار برگزار شود.

وی در خصوص این کمپ توضیح داد: طبق تفاهم نامه ای که منعقد کردیم تاکنون حضور تیم های الجزایر و تونس در ایران به طور قطع مشخص شده است اما امکان حضور تاجیکستان و ارمنستان هم وجود دارد که هنوز مشخص نشده است. ممکن است این اردو در آزادی برگزار شود و یا اینکه در سالن شهید افراسیابی اردو برپا کنیم.

مدیر تیم های ملی جودو اظهار داشت: به احتمال زیاد، تیم بانوان دو کشور الجزایر و تونس هم به همراه تیم ملی آقایان به ایران می آیند تا در کنار بانوان ملی پوش ما تمرین کنند.

میراسماعیلی با اشاره به حضور تیم ملی جودوی کشورمان در تورنمنت گرجستان درباره اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی قرار است تا 11 بهمن ادامه پیدا کند، پس از آن با 8 جودوکار عازم رقابت های گرجستان خواهیم شد، خوشبختانه تاکنون اردوهای خوبی را برپا کرده ایم و شاید از اوایل سال 91 تاکنون بیشترین زمانی که ملی پوشان در استراحت و خارج از اردو بوده اند به یک هفته برسد.

وی ادامه داد: ما نمی خواهیم جودوکاران را به اوج آمادگی برسانیم قصد داریم در این رقابت ها آنها را محک بزنیم و در واقع تدارکی است برای هدف اصلی فدراسیون جودو که حضور در مسابقات آسیایی است که اول و دوم اردیبهشت 92 برگزار می شود.

نایب رئیس فدراسیون جودو درباره حضور مربیان با تجربه در کنار مربیان جوان تیم ملی بیان کرد: اینکه مربیان با تجربه باید در کنار مربیان جوان در تمرینات تیم ملی جودو حضور داشته باشند اعتقاد ما هم هست به همین دلیل از مربیانی همچون کیهان، نجاری، میرقانی و... دعوت کرده ایم که در اردوی تیم ملی در کنار مربیان جوان باشند ضمن اینکه قرار است مربیان را از شهرستان های مختلف به تهران بیاوریم تا به صورت ادواری در کنار ملی پوشان باشند هدف ما این است که کادر فنی را قوی کنیم و من از همین جا اعلام می کنم که فدراسیون جودو دست هر کسی که به آن کمک کند را به گرمی می فشارد. ما در این مقطع باید از همه پتانسیل های موجود استفاده کنیم./آق
برچسب ها: میراسماعیلی ، کمپ ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار