معاون سازمان استان و مدير جهاد کشاورزي نيشابور گفت: 44 پروژه عمراني در بخش کشاورزي و دامداري در دهه فجر بهره‌برداري می‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سيد غلام‌رضا نبوي‌نامقي افزود: این پروژه‌ها با اعتبار 22 ميليارد ريال شامل تسهيلات بانکي، وام بلاعوض و خودياري شخصي به اتمام رسيده و آماده بهره‌برداري است.

وی بیان داشت: اين پروژه‌ها شامل تعداد 29 طرح آب و خاک از قبيل احيا و مرمت قنات، آبياري تحت فشار، کانال انتقال آب، لوله‌گذاري و استخر ذخيره آب کشاورزي است که همراه با 15 طرح اصلاح ساختار مرغداري در بخش‌هاي مختلف نيشابور افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.

معاون سازمان استان و مدير جهاد کشاورزي نيشابور با اشاره به اهميت اجرا و بهره‌برداري طرح‌هاي فوق در سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني، عنوان کرد: اجراي پروژه‌هاي کشاورزي و دامداري فوق، بهره‌مندي تعداد زيادي از خانوارهاي روستايي را در پي داشته و طرح‌هاي آب و خاک سبب صرفه‌جويي قابل ملاحظه آب در بخش کشاورزي می‌شود.

گفتنی است مسئوليت کميته روستايي و عشايري ستاد دهه فجر نيشابور به‌ مديريت جهاد کشاورزي شهرستان محول شده است تا اقدامات لازم درخصوص برگزاري هرچه باشکوهتر دهه فجر به‌عمل بیاید/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.