دبير سابق اتحاديه اسلامي دانشجويان مستقل گفت: ضعف اقتصادي ناشي از "تحريم‌ها" باعث شده که مباحث اقتصادي در اولويت هر مسئله‌اي قرار گيرد و اين در حالي است که مسئولان نبايد اجازه دهند مشکلات اقتصادي به عنوان پاشنه آشيل دولت تبديل شود.

"علي جمشيدي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با نقش نظارتي مجلس شوراي اسلامي بر بانک مرکزي اظهار داشت: بيش از هر چيزي تعامل و همکاري قواي مجريه و مقننه در مباحث اقتصادي بايد مد نظر مسئولان قرار گيرد.

وي افزود: ضعف اقتصادي ناشي از "تحريم‌ها" باعث شده که مباحث اقتصادي در اولويت هر مسئله‌اي قرار گيرد و اين در حالي است که مسئولان نبايد اجازه دهند مشکلات اقتصادي به عنوان پاشنه آشيل دولت و حکومت اسلامي  تبديل شود.

جمشيدي ادامه داد: اگر مباحث اقتصادي گريبانگير اين دولت قرار بگيرد قطعا دولت‌هاي بعدي را هم دچار مشکل خواهد کرد.

وي با اشاره به تعامل ميان "قواي مقننه و مجريه "بيان داشت: همکاري دولت و مجلس در حل مشکلات کشور به عنوان اصلي‌ترين اولويت کاري براي اين دو قوه مطرح است و مسئولان بايد با کنترل اوضاع، شرايط مساعدي را براي خدمتگذاري دولت بعدي فراهم کنند.

دبير سابق "اتحاديه اسلامي مستقل دانشجويان" ادامه داد: مجلس شوراي اسلامي بايد با در نظر گرفتن منافع ملت، موضع‌گيري دقيق و نظارت بر دستگا‌هاي اجرايي همچون"بانک مرکزي" به سمت تعالي و پيشرفت در کشور اقدام کند.

وي در ادامه با اشاره به عملکرد برخي از افراد در "سيستم بانکي" کشور گفت: مسئولان کشوري نبايد با انجام اقداماتي خلاف قانون، اعتماد عمومي مردم را سلب کنند و اين مسئله سبب شود که  اشتباه دولت و مسئولان در نزد افکار عمومي به پاي انقلاب نوشته شود.

دبير سابق اتحاديه اسلامي دانشجويان مستقل يادآور شد: مشکلاتي نظير "اختلاس" که از سوي برخي افراد در سيستم بانکي کشور به وجود آمد مسئله‌اي نيست که مردم را از پاي درآورد و از نظام و انقلاب خود فاصله بگيرند.

جمشيدي در پايان با اشاره به نقش نظارتي مجلس در امور مختلف خاطر نشان کرد: ملت ايران با تحمل فشارها و مشکلات فراوان براي تحقق آرمان‌هاي اصيل انقلاب به پاي نظام ايستاده‌اند و  نقش نظارتي قوه مقننه باعث اعتماد هر چه بيشتر ملت به قوا سه‌گانه مي‌شود.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار