شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان چهارمحال و بختیاری، در پانزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدمات سبز، برای دومین سال پیاپی به عنوان واحد خدمات سبز كشوری انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مدیرعامل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان چهارمحال و بختیاری گفت: نداشتن فعالیتی كه منجر به آلودگی هوا خارج از حد مجاز شود، انتقال پساب بهداشتی شركت از طریق سیستم لوله كشی به شبكه جمع آوری فاضلاب شهری و تفكیك پسماندهای عادی پس از تفكیك از مبداء از عوامل موثر در انتخاب این شركت به عنوان واحد خدمات سبز كشوری از سوی سازمان محیط زیست كشور است.

منصور شجاعی، نصب كنتورهای هوشمند موتور خانه، نصب حسگرهای هوشمند روشنایی و تعویض لامپ ها با انواع كم مصرف در موضوع كاهش میزان مصرف منابع بر اساس شاخص های استاندارد ایزو 5001، افزایش سرانه فضای سبز نسبت به فضای صنعتی از 11 به 49 درصد و بهره گیری از سیستم های آبیاری نوین را از دیگر عوامل انتخاب شركت پخش فرآورده های نفتی منطقه استان چهارمحال و بختیاری به عنوان واحد خدمات سبز كشوری بیان كرد.

وی افزود: این شركت پس از امكان سنجی و بررسی توانمندی های انسانی و محیطی و استفاده از تجارب سال های گذشته، اقدام به عقد قرارداد برای دریافت گواهینامه های استاندارد سازی كرد و پس از طی مراحل ممیزی، موفق به اخذ این گواهینامه ها شد.

شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان چهارمحال و بختیاری، روزانه بیش از یك میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده های نفتی را در استان چهارمحال و بختیاری توزیع می كند، این شركت همچنین، مدیریت توزیع گاز طبیعی فشرده را با استفاده از 30 باب جایگاه سی ان جی در استان چهارمحال و بختیاری بر عهده دارد./س

برچسب ها: پخش ، فراورده ، نفت ، چهارمحال ، خدمات ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.