مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: اردوی تیم ملی جوانان در کنار بزرگسالان برگزار شد که بسیار تجربه خوبی بود.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اردوی تیم ملی جوانان تنیس روی میز اظهار داشت: اردوی تیم ملی جوانان به همراه تیم بزرگسالان به میزبانی آکادمی بین المللی باشگاه انقلاب برگزار شد، خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از روند اردو بسیار رضایت دارم، احمد جعفری پور مربی تیم بزرگسالان هم به کمک های فراوانی کردند.

وی در خصوص اعضای تیم ملی جوانان خاطر نشان کرد: در اردوی این بار تیم ملی چهار نفر اول رقابت های رده بندی دسته برتر را دعوت کردیم یعنی سروش امیری نیا، مهدی نجفی، سجاد حسینی و امیرحسین صدیق البته پوریا عمرانی یکی دیگر از بازیکن تیم جوانان نیز در اردوی بزرگسالان دعوت شده بود و در واقع ما 5 جوان داشتیم.

شیشه گرها ادامه داد: با جدا شدن علیرضا ملارجبی و محمدعلی رویین تن از تیم ملی جوانان، جای خالی آنها احساس می شود.

اما باید بسیار تلاش کنیم تا با برگزاری اردوهای مداوم در هر ماه و شرکت در تورنمنت های بین المللی تیم ملی جوانان را برای افتخار آفرینی هر چه بیشتر تربیت کنیم و جای خالی ملی پوشان سابق را پوشش دهیم.

مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز تاکید کرد: ملی پوشان حال حاضر جوانان در سطحی نزدیک به هم هستند و برخی از آنها سابقه حضور در مسابقات بین المللی را دارند اما باید به تورنمنت های مختلف اعزام شوند تا وضعیت آمادگی خود را محک بزنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه مسابقات برون مرزی پیش روی جوانان است گفت: اگر کمیته فنی تصویب و به شورای برون مرزی اعلام کند که ما به تورنمنت برون مرزی برویم نزدیک ترین مسابقه، رقابت های اپن جهانی عراق است که در اسفند ماه برگزار خواهد شد به همین منظور ما یک اردو را در بهمن ماه و اردوی دیگری را هم قبل از مسابقات برگزار خواهیم کرد.

شیشه گرها خاطر نشان کرد: ما در صدد بودیم که در اردوی این بار تیم ملی هر 10 نفر پینگ پنگ باز رده بندی را دعوت کنیم اما از آنجا که فضا نداشتیم و به دلیل برخی مشکلات ترجیح دادیم که از 5 نفر استفاده کنیم البته مسابقات رده بندی جوانان به میزبانی ساوه تا چند روز دیگر برگزار می شود ما نفراتی را به تیم ملی دعوت می کنیم که در مجموع دو مسابقه رده بندی توانسته باشند به نتایج ایده آل برسند.

شیشه گرها درباره رخ دادن مسائل حاشیه ای در اردوی این بار تیم ملی تنیس روی میز گفت: من معتقدم که مسائل حاشیه ای نباید در اردو وارد شود و همیشه به جوانان تاکید کردم که خود را درگیر این مسائل نکنند امیدوار هستم که اتفاقی که برای افشین نوروزی افتاد هم هر چه زودتر به شکل مسالمت آمیزی حل شود.

وی خاطر نشان کرد: از فدراسیون تنیس روی میز، مدیر تیم های ملی و اعضای کمیته فنی بسیار تشکر می کنم که فضایی را در اردو فراهم کردند تا بازیکنان جوان تیم ملی در کنار بزرگسالان و با تجربه ها تمرین کنند البته باید بگویم که ملی پوشان بزرگسال و احمد جعفری پور بسیار به ما یاری رساندند و در کنارمان بودند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار