سردار جزايري ضمن تکذيب خبر انفجار در سايت فردو، از رونمایی ادواتی از جمله تانک، جنگنده جدید، در عرصه‌های موشکی و عرصه ماهواره و رونمایی از موشک‌های دوربرد، میان‌برد و کوتاه‌برد در دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار جزایری در نشست خبري به مناسبت دهه فجر که در سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که پیروز جنگ سوریه دولت و مردم سوریه هستند، اظهار کرد: جبهه مقاومت اجازه انهدام سوریه را به هیچ قدرتی نمی‌دهد و شايد شاهد شريط سخت در سوريه باشيم، اما دشمن قادر نیست مردم و دولت این کشور را تحت تاثیر مخرب خود قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه‌هاي نيروهاي مسلح در دهه فجر تصريح کرد: رونمایی ادواتی از جمله تانک، جنگنده جدید، در عرصه‌های موشکی و عرصه ماهواره و رونمایی از موشک‌های دوربرد، میان‌برد و کوتاه‌برد از جمله برنامه‌هاي مذکور در دهه فجر است.

جزایری در پاسخ به این سوال که آیا انفجاری در سایت فردو رخ داده است، گفت: من انفجار در سایت فردو را تکذیب می‌کنم.

معاون فرهنگی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با انتخابات پيش‌رو در اسراييل گفت: رژیم صهیونیستی دارای مشکلات عدیده‌ای در ساختار اجتماعي و عرصه‌هاي مختلف است و اين در حالي است که رسانه‌های غالب اجازه پخش این اخبار را نمي‌دهند.

جزايري با بيان اينکه رژيم صهيونيستي محکوم به شکست است،ادامه داد: هیچ انتظار و توقعی در بهبود شرایط این رژیم نمی‌توان داشت زیرا هر دولت غاصبي محکوم به شکست است.

وی با تاکيد بر اينکه ترکيه تهديدي براي ايران به حساب نمي‌آيد، گفت: ترکیه بايد جلوي اقدامات و دخالت دشمنان را بگيرد و اين به نفع کشورهای منطقه است که بیگانگان را از منطقه خارج کنند.

جزايري با اشاره به برنامه نیروهای مسلح برای مقابله با تحریم‌ها بيان داشت: دشمنان تلاش بی‌وقفه‌ای دارند که به وسیله تحریم‌ها دولت و مردم را به تمکین وادار کنند، اما ما طبق گفته‌ مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

معاون فرهنگی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در پايان خاطر نشان کرد:با توجه به خساراتي که دشمن عليه کشور ايجاد کرده، تلاش داريم  نیازهای واقعی نیروهای مسلح را در اختیار مراکز ذی‌ربط در دولت قرار دهیم و دولت نیز وعده داده که بودجه لازم را برای نیروهای مسلح تامین کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دفاعی ، جزایری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار