مقام معظم رهبری در مورد سئوالی که از ایشان در مورد نخبه‌پروری و اینکه استعدادهای درخشان از سایر دانش‌‌آموزان جدا می‌شوند بی‌عدالتی نیست، فرمودند «دقیقا عین عدالت است».



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمود محمودی‌نیا صبح امروز در مراسم تجلیل از نخبگان و نفرات برتر کنکور سال 91 در سالن شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش رفسنجان با گرامیداشت دهه فجر این دهه را دهه عزت و سربلندی خواند و اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تاکید مقام معظم رهبری و تلاش شبانه‌روزی استادان و کارشناسان اهل فن تهیه و تدوین شده و در خدمت نظام آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حقیقت نقشه راه آموزش و پرورش است، تصریح کرد: بحث استعدادهای درخشان از مباحث بسیار مهم و کلیدی است و دانش‌آموزان مستعد باید در بستر بالندگی قرار بگیرند.

محمودی‌نیا افزود: مقام معظم رهبری در مورد سئوالی که از ایشان در مورد نخبه‌پروری و اینکه استعدادهای درخشان از سایر دانش‌‌آموزان جدا می‌شوند بی‌عدالتی نیست، فرمودند «دقیقا عین عدالت است».

وی بیان کرد: تکلیف کار آموزش و پرورش این است که نخبه‌ها و دانش‌آموزان ساعی را که خود را از تفریح و دیگر برنامه‌های سرگرم کننده جدا می‌کنند تا در پی علم و فناوری قرار گیرند باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

محمودی‌نیا عنوان کرد: تحصیل علم، متن و اصل کار است و مسائل پرورشی و تربیتی سلامت جسمانی را در پیش دارد و همه باید دست به دست هم دهیم و در قالب یک گروه متحد در خانواده بزرگ آموزش و پرورش کار کنیم تا خروجی‌های باارزشی در این زمینه داشته باشیم و در بحث آموزش و پرورش سرآمد باشیم.
برچسب ها: نخبگان ، بالندگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.