معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه 21 خبر داد: در دهه فجر برنامه های متعدد تفریحی و آموزشی برای شهروندان این منطقه در نظر گرفته شده که محوریت اصلی این برنامه ها آموزش مدیریت پسماند در منازل شهروندان و مدارس است.

امیر حسین جابر انصاری با اشاره به برنامه های ویژه این منطقه به مناسبت دهه فجر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حوزه های آموزشی به طرح تفکیک و بازیافت پسماند در مدارس مقطع ابتدایی و همچنین آموزش در خانه های سلامت خواهیم پرداخت.
وی به فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند از طریق نصب بنر با موضوعات پسماند و طرح تفکیک و بازیافت اشاره و افزود: برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی در روز 22 بهمن و در مسیر راهپیمایی با موضوع بازیافت وطرح تفکیک و توزیع بروشور و پکیج های آموزشی میان شهروندان، آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند و توزیع مخازن ویژه جمع آوری وتفکیک پسماندهای خشک و تر در دستورکار معاونت خدمات شهری و زیست محیطی منطقه قرار دارد.
جابر انصاری تاکید کرد: به مناسبت ایام دهه فجر، زیباسازی نمای شهری در طرحی جهادی، پاکیزه سازی معابر، بزرگراهها، میادین اصلی و منتهی به مسیر راهپیمایی، شستشوی جداول، گاردریل ها، تابلوهای ترافیکی و ایستگاههای اتوبوس یک هفته قبل از این ایام در دستور کار شهرداری است.
معاون شهردار منطقه 21 خاطرنشان کرد: در این ایام پیامک هایی به مناسبت دهه مبارک فجر به شهروندان کارشناسان و مسئولان ارسال خواهد شد./ف
برچسب ها: شهرداری ، پسماند ، بنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار