آیت اله مکارم شیرازی بر وحدت مسلمانان بر محور قرآن کریم تاکید کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در دیدار جمعی از شرکت کنندگان در المپیاد قرآن و حدیث جامعه المصطفی با اشاره به صفات پیامبر خاتم (ص) و علل موفقیت ایشان در جهان اسلام افزود : اگر ما هم بخواهیم جامعه اسلامی را نجات دهیم باید از این صفات بهره ببریم .

آیت اله مکارم شیرازی مهر و محبت / اشتیاق زیاد برای هدایت و سعادت مردم/ دلسوزی نسبت به امت / و بودن در میان مردم را از علل موفقیت پیامبر اکرم (ص) ذکر و تصریح کرد : تعجب ما از کسانی است که 180 درجه از این تعلیمات قرآنی جدا شده اند .

وی جریانات فعلی جهان اسلام را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز بیگانگان در هر گوشه ای با پول و اسلحه به جان کشور و مردم سوریه افتاده اند که این مسئله به مصر هم سرایت کرده است.

آیت اله مکارم شیرازی افزود : آنها که می گویند ما رای مردم را ملاک میدانیم اما به خواسته مردم توجهی نمی کنند و می گویند تا سوریه را تخریب نکنیم رها نمی کنیم !

وی با بیان اینکه دشمنان ، حساب شده برای کشور های اسلامی نقشه می کشد/ به شکست آمریکا در عراق و افغانستان اشاره کرد و گفت : پس از شکست از طریق نظامی ، حالا آنها از طریق تفرقه وارد شده اند و البته این یک برنامه 3 هزار ساله است که کهنه هم نمی شود./ب

برچسب ها: قم ، وحدت ، محور ، قران کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.