این خانم 23 ساله با فعالیت در بخش خیریه برای اهدای مبالغی از دریافتی‌هایی که از مردم داشته نیز اقدام به کلاهبرداری کرده و با بررسی‌های اولیه‌ای که صورت گرفته، مبلغ یک میلیارد تومان از یکی از حساب‌های وی کشف شده است، بررسی‌ها برای دستیابی به اطلاعات و جزییات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد محقق اظهار داشت: فردی که با منتسب کردن خود به مسئولان و با درج مطالبی در جراید محلی توانسته بود مبالغ هنگفتی به دست آورده و اقدام به اخاذی کند، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج ) دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: مدارکی که در منزل این شخص کشف شده است، نشان می‌دهد بسیاری از اسناد و مدارک این کلاهبردار جعلی بوده است.

محقق افزود: این خانم 23 ساله با فعالیت در بخش خیریه برای اهدای مبالغی از دریافتی‌هایی که از مردم داشته نیز اقدام به کلاهبرداری کرده و با بررسی‌های اولیه‌ای که صورت گرفته، مبلغ یک میلیارد تومان از یکی از حساب‌های وی کشف شده است، بررسی‌ها برای دستیابی به اطلاعات و جزییات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

دادستان بافت بر لزوم هوشیاری مدیران نشریات و رسانه‌ها مبنی بر درج و اطلاع‌رسانی مطالب قبل از اطمینان خاطر آنها تاکید کرد.
برچسب ها: کلاه بردار ، کرمان ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.