رئیس خدمات ورزش شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد از برگزاری نخستین المپیاد بانوان شرکت های تابعه وزارت نفت به میزبانی پالایشگاه گاز خانگیران در شهرستان مرزی سرخس خبرداد.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد جواد راسخی با اعلام این خبر افزود: در این دوره از رقابت ها شش شرکت تابعه وزارت نفت در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس شامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ملی حفاری، ملی بهره برداری نفت و گاز شرق، کانون بازنشستگان صنعت نفت، بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد حضور دارند.

وی در ادامه به رشته های نخستین المپیاد بانوان شرکت های تابعه وزارت نفت اشاره کرد و افزود: این مسابقات در رشته های تیراندازی، اسکیت، والیبال، بسکتبال، طناب کشی، طناب زنی، هفت سنگ، بدمینتون، شنا، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می شود.

راسخی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو گروه سنی زیر 26 سال و بالای 26 سال برگزار مي شود تصریح کرد: ورزشکاران در سه گروه تیمی، انفرادی، تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس خدمات ورزش پالایشگاه خانگیران با بیان اینکه 310 ورزشکار در این مسابقات حضور دارند تاکید کرد: مسابقات در سالن ورزشی ایثار، تیراندازی و تنیس شهرک گاز شهید مهاجر و سالن نفت برگزار می شود.

وی تاکید کرد: ایجاد رقابت سالم در بین بانوان ورزشکار و ایجاد همکاری و دوستی بیشتر در بین بانوان شرکت های تابعه وزارت نفت در منطقه عملیاتی خانگیران از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

گفتنی است: نخستین المپیاد بانوان شرکت های تابعه وزارت نفت از 10 لغایت 17 بهمن ماه جاری در شهرستان مرزی سرخس برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.