دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به لزوم حفظ وحدت داخلی در عراق با بيان اينکه باید به حقوق تمام گروه‌ها و طوایف احترام گذاشته شود، گفت: مردم عراق با هوشیاری برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد اختلاف در عراق را ناکام خواهند گذاشت.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای عراق عصر ديروز با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سعید جلیلی با اشاره به لزوم حفظ وحدت داخلی در عراق تأکید کرد: عراق در بستر مردمسالاری و انتخاب مردم توانسته از مشکلات امنیتی و سیاسی عبور کند و حقوق تمام گروه‌ها و طوایف در عراق باید احترام گذاشته شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بیگانگان برای ایجاد اختلاف در عراق اظهار داشت: مردم عراق با هوشیاری برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد اختلاف در عراق را ناکام خواهند گذاشت.

همچنین در این دیدار سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای عراق ضمن ارائه‌ گزارشی از آخرین تحولات عراق، تعامل و همدلی بین طرف‌های مختلف را نشانه‌ای از نهادینه شدن دموکراسی در این کشور دانست و تأکید کرد: هوشمندی رهبران عراق و درک سیاسی عمیق مردم، توطئه دشمنان برای اخلال در روند امنیت و پیشرفت این کشور را نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلیلی ، عمار ، حکیم ، طوایف ، عراق ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار