مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از بهره برداری 18 طرح عمراني مستقر در شهرکها ي صنعتی استان همزمان با ایام دهه فجر امسال خبر داد


 علی سلیمانی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: اين پروژه هاي عمرانی درباره ایجاد زیرساخت ها درشرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر83 میلیارد ریال به بهره برداري ميرسد .

وي افزود: این طرحها در ناحيه صنعتي زاوين و شهرک های صنعتی چناران(فازدو)، عطار،درگز ،فناوري،بردسكن ،چرمشهر،خيام(فازيك)، بينالود، كاشمر، كاويان(فازدو)و فريمان فرار دارند.

سلیمانی با اشاره به اینکه سال 91 دوران خوبی برای رشد شاخص ها در شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بوده است، افزود: نقطه ثقل هر سرمایه گذاری در تامین زیرساخت ها است و این شاخص در سال جاری از رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته در استان برخوردار بوده است.

وی افزود: با فراهم کردن زیر ساخت ها می توان شاهد حضور بیشتر واحدهای صنعتی بود.

سملياني با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی چتر حمایتی خود را در استان گسترش داده است، گفت: در گذشته برای هر واحد تولیدی حدود دو هزار مترمربع اختصاص می یافت که امروز این میزان به شش هزار متر مربع افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست، گفت: شرکت شهرکهای صنعتی به لحاظ اهمیت فضای سبز در کشور مقام اول را کسب کرده است و در این راستا لوح سبز را از سازمان محیط زیست کسب کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، گفت: در حال حاضر بیش از 75 درصد از واحدهای تولیدی به شبکه فاضلاب و تصفیه خانه متصل بوده و به لحاظ حجم نیز 85 درصد از پساب های صنعتی در استان خراسان رضوی تصفیه می شوند.

وی با اشاره به بهره برداری از پنج تصفیه خانه در حال بهره برداری و سه تصفیه خانه در حال ساخت، گفت: در صورت تخصيص به موقع اعتباات و تكميل مدول 4و5 تصفیه خانه پساب صنعتی شهرک صنعتی توس ،اين تصفيه خانه همچنان بزرگترین تصفيه خانه کشور خواهد بود./ ب

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.