نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، ارتقاء زیرساخت های صادرات و واردات كالا در استان چهارمحال و بختیاری را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، در دیدار با كاركنان گمرك این استان گفت: برای افزایش صادرات و واردات كالا در استان چهارمحال و بختیاری، باید انبارهای مخصوص نگهداری كالا خاص توسعه یابد.
سید سعید زمانیان، با تشریح وجود صنایع بزرگی چون سیمان، فولاد، ورق خودرو و پتروشیمی در استان چهارمحال و بختیاری، بر توسعه زیرساخت های صادراتی تاكید كرد.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: زیرساخت های گمرك استان چهارمحال و بختیاری فراهم نیست و از این رو صادرات و واردات با قابلیت ها هماهنگی ندارد.
امیرعباس سلطانی افزود: در آینده زیرساخت‌های مورد نیاز صادرات در تمامی شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شود.
نماینده مردم شهرستان لردگان نیز، با بیان اینكه صادرات كالاهای غیرنفتی محور توسعه است گفت: برای توسعه اقتصادی هر منطقه ارتباط بیش از پیش میان بخش صنایع و گمرك ضروری است.
مدیرگمرك استان چهارمحال و بختیاری نیز، از صادرات 103 میلیون و 970 هزار دلار كالا در 9 ماهه امسال خبرداد. حمیدرضا خبیر گفت: گمرك، دومین منبع درآمدی دولت بعد از نفت و امور مالیاتی است كه بودجه هر ساله كشور براساس آن تنظیم می‌شود، به همین منظور دولت‌ گام‌های مؤثری برای توسعه فعالیت‌های آن برداشته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.