عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: هرکس چه به نام شیعه و چه به نام اهل سنت در خط تفرقه حرکت کند از آمریکا و انگلیس فرمانبرداری کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین کعبی، با بیان اینکه وهابیت و کسانی که به نام طرفداری از تشیع و ولایت به اختلافات میان شیعه و سنی دامن می زنند دو روی یک سکه هستند، از برخی اقدامات مخل وحدت انتقاد کرد .

وی با بیان این که آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سایر دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان وحشت دارند، تصریح کرد: تجربه نشان داده که هرگاه مسلمانان متحدتر باشند و هماهنگی بیشتری داشته باشند دشمنان بیشتر عقب نشینی می کنند اما اگر تشتت بیشتر باشد اهداف دشمنان اسلام بیشتر محقق شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شرایط منطقه، و قدرت امت اسلامی، گفت: امروز تفرقه و تشدید اختلافات و فتنه انگیزی میان شیعه و سنی و راه اندازی جنگ میان مسلمانان در اولویت برنامه های دشمنان اسلام است و اختلاف افکنان میان شیعه و سنی بدانند در جرم ریختن خون مسلمانان بی گناه شریک اند.

وی با بیان این که اتحاد با محوریت رسول الله(ص) سبب تقویت فرهنگ برادری میان مسلمانان می شود، گفت: ما نباید میدان داری صحنه ترویج دین و مذهب را به تفرقه افکنان و ایادی استکبار بسپاریم و خود بی تفاوت نظاره گر کارهای آنان باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دولت ها، ملت ها، نخبگان، خواص و مسؤولان امت اسلامی، علما و صاحبان فتوا خواست که برای تحکیم وحدت وارد میدان و در مقابل دشمنان تقریب، اتحاد و مقاومت اسلامی، متحد شوند./س

برچسب ها: قم ، تفرقه ، آمریکا ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.