سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: بهروان را به عنوان مسئول لیگ آزادگان انتخاب کردم، وی نیز این پست را قبول کرد و قرار است از امروز کارش را در لیگ آزادگان شروع کند.

مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بهروان قبل از ریاست سازمان لیگ، عضو لیگ آزادگان هم بوده است، وی تجربیات زیادی دارد به خاطر همین وی را انتخاب کردیم.

تاج درباره بازنشستگی و بحث دو شغله بودن بهروان گفت: ما قبل از انتخاب بهروان از مسئولان استعلام گرفتیم، آنها اعلام کردند که بهروان هیچ مشکلی ندارد و می تواند مسئولیت لیگ آزادگان را به عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: بهروان علاوه بر ریاست هیئت فوتبال مازندران می تواند در لیگ آزادگان هم کار کند و مشکل دو شغله بودن ندارد.

سرپرست سازمان لیگ گفت: لیگ دسته یک فوتبال وابسته به سازمان لیگ برتر است، با توجه به اينکه مسئولیت لیگ دسته یک مهم است بهروان را به عنوان مسئول این لیگ انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: بهروان مسائل لیگ آزادگان را مورد رسیدگی قرار می دهد همچنین از وی خواستم که تیم های صعود کننده به لیگ برتر را از نظر امکانات مورد بررسی قرار دهد، اگر این تیم ها شرایط زمینشان مساعد بود امکان حضورشان در لیگ برتر را فراهم کند.

وی درباره کیت های بلیت الکترونیکی گفت: امروز با مسئولان وزارت ورزش و جوانان جلسه ای دارم تا مشکلات مالی را برای ترخیص کیت های بلیت الکترونیکی برطرف کنند.

وی بیان داشت: تا موقعی که بلیت ها به طور کامل الکترونیکی نشود مشکل بلیت فروشی خواهیم داشت.

تاج بیان کرد: با الکترونیکی کردن بلیت ورزشگاه ها تماشاگران در خانه از طریق اینترنت می توانند بلیت مسابقه را تهیه کنند و لازم نیست که خیلی زود به ورزشگاه ها بیایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهروان در مازندران است و بعد از آمدنش مراسم معارفه را برگزار می کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار