سرمربی تیم فوتبال آرمان امام رضا (ع) مشهد گفت: با توجه به شرایط حساس لیگ دسته 3 در هفته های پایانی، عملکرد تیم های پایین جدول که از صعود به لیگ دسته 2 بازمانده اند در صعود تیم های مدعی تعیین کننده خواهد بود.

 


به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی سیف که تیمش روز شنبه 8 بهمن با پیروزی یک بر صفر مقابل میهمانش شهرداری بهشهر در پایان هفته ماقبل پایانی با 22 امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه یک رقابتهای لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار گرفت گفت: در شرایط حساس دیدارهای پایانی عملکرد تیم های انتهای جدول در صعود تیم های مدعی تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به غیرقابل باور بودن دریافت 9 گل توسط تیم شهرداری اسلامشهر در خانه مقابل تیم صدر جدولی پیروزی شیروان اظهار کرد: با دست زدن برخی از تیم ها به کارهای غیر اخلاقی تیم هایی که فوتبال سالم بازی می کنند متضرر خواهند شد که این اصلا در فوتبال پسندیده نیست.

سیف با اشاره به غیر تخصصی بودن کار فدراسیون جهت در نظر گرفتن 3 داور از خراسان شمالی برای قضاوت دیدار دیروز تیمش مقابل شهرداری بهشهر گفت: در حالی که در روز 15 بهمن ماه مقابل تیم پیروزی شیروان رقابت سرنوشت سازی را در پیش خواهیم داشت بهتر بود فدراسیون فوتبال تصمیم مناسب تری را برای انتخاب داوران می گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت دیدارها در این شرایط فدراسیون نیز باید نظارت و حساسیت بیشتری بر دیدارهای پایانی لیگ دسته 3 فوتبال داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال آرمان رضا (ع) مشهد با بیان اینکه برای صعود به دور بعد محکوم به پیروزی مقابل تیم پیروزی شیروان هستیم افزود: از هیات مدیره باشگاه تقاضا دارم با قدری تامین مالی بازیکنان به تقویت روحیه و ایجاد انگیزه بیشتر در آنان کمک کنند تا این تیم که در دور برگشت عملکرد ایده آلی را از خودش داده به حق خود برسد.

گفتنی است؛ تیم آرمان رضا (ع) مشهد با امتیاز مشابه 22، بالاتر از شهرداری قوچان در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه یک رقابتهای لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار دارد و تیم های پیروزی شیروان با 25 امتیاز و شهرداری چالوس با 24 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند./ب

برچسب ها: عملکرد ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.