نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، بر لزوم همكاری صمیمانه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولان اجرایی در دولت، به منظور حل مشكلات مردم و گسترش عدالت تاكید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در دیدار با مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با تبریك فرا رسیدن میلاد حضرت پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیگیری، مداومت بر كار و داشتن روحیه انقلابی نمایندگان در راستای نظارت بر حسن اجرای قانون اساسی، تصویب قانون و تلاش برای حل مشكلات مردم قابل تمجید است.
وی افزود: آرمانگرایی در كنار واقع بینی، همكاری صمیمانه دولت و مجلس و بررسی‌های كارشناسانه و دقیق در كمیسیون‌ها بایستی در دستور كار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تا حركت رو به جلوی كشور با شتاب روز افزونی ادامه یابد.
حجت الاسلام نكونام، از ولایتمداری، قانونمداری، مداومت بر گره گشایی از مشكلات مردم در بخش های مختلف، خدمت بی منت به مردم به عنوان ولی نعمت نظام جمهوری اسلامی و تلاش بر جذب اعتبارات در راستای حل مشكلات استان چهارمحال و بختیاری به عنوان ویژگی های نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بیان كرد و گفت: لازم است حفظ این روحیه در میان مدیران دستگاه های اجرایی تداوم یابد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، با تاكید بر لزوم پیگیری حل مشكلات در فضای منطقی و دوستانه با رعایت اصول و ارزش های مردم و انقلاب تصریح كرد: برای پیگیری امور، بایستی با تدبیر حركت كرد و حاكم شدن منطق را در این اصل در دستور كار قرار داد.
وی، با بیان حاكم شدن فضای همكاری مجلس و دولت در راستای حل مشكلات اقتصادی كشور و اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها افزود: این فضا، بایستی در تمامی مجموعه ها گسترش یابد.
حجت الاسلام نكونام، با تاكید بر لزوم تدوین برنامه های بلندمدت برای پیشرفت همه جانبه استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تدوین برنامه كوتاه و بلند مدت توسعه استان چهارمحال و بختیاری با همكاری و مشاركت همه دلسوزان و برنامه ریزان، ضروری است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.