سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان گفت: بانوان ملی پوش بدمینتون بانوان گفت: بانوان ملی پوش از سال گذشته تا به حال حدود 100 درصد رشد داشته اند.

فریبا جلالیان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: با اینکه حدود یک ماه است دیان، سرمربی خارجی تیم ملی، قراردادش با فدراسیون به پایان رسیده ولی ملی پوشان در مسابقات دهه فجر امسال با کیفیت خیلی بالاتر حضور پیدا می کنند.

وی در خصوص کیفیت مسابقات پیش رو گفت: بازیکنانی که امسال برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند بهترین های دنیا هستند و حضور 4 بازیکن از اندونزی بیانگر این نکته است که رقابت ها سطح بسیار خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: طبق گفته های نوا آرمادا، سرمربی تیم ملی مردان، بازیکنان اندونزی و فیلیپین از بدمینتون بازان مطرح جهان هستند و چنانچه در این عرصه مانند گذشته عمل کنند ورزشکاران اروپایی هم توان مقابله با آنها را ندارند.

جلالیان با بیان اینکه در قسمت دوبل امید به کسب مدال داریم تاکید کرد: با وجود کیفیت بالای رقابت ها در بخش انفرادی امید به کسب عنوان نداریم اما در دوبل حتی به مقام آوری ملی پوشان هم فکر می کنیم، البته تمام مسائل بستگی به شرایط ملی پوشان ایرانی و سایر کشورها دارد، اما تا به این جای تمرینات نگین امیری پور از لحاظ تکنیک و شرایط فیزیکی در وضعیت خوبی به سرمی برد که اگر تا روز مسابقات به همین منوال پیش برود نتیجه قابل قبولی را کسب می کند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که بیش از همه برای من و مسئولان فدراسیون مهم و تعیین کننده است بازی و رقابت خوب ملی پوشان در مقابل حریفان قدرشان است چرا که سال های گذشته ملی پوشان با امتیاز بالایی مسابقه را به حریفان خود واگذار کردند اما در سال های اخیر با پیشرفت خوبی که از آنها شاهد بودیم این وضعیت تغییر نکرده است و برای ما مهم است که این شرایط همچنان ادامه پیدا کند.

جلالیان از ادامه برگزاری اردوهای آماده سازی در تهران و شاهرود خبر داد و گفت: تا 11 بهمن ماه قائمشهر میزبان ملی پوشان است و از جمعه 13 ماه جاری در تهران تا 2 روز اردو می زنیم و پس از آن نیز شاهرود میزبان ملی پوشان است و در نهایت تهران تا روز مسابقات میزبانی را بر عهده دارد و گلناز فائزی نیز به عنوان مربی در کنار من خواهد بود./آق
برچسب ها: جلالیان ، رقابت ، فجر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.