رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: برای بهره برداری و یا افزایش خطوط تولید واحدهای صنعتی استان در دهه فجر امسال، یك هزار و 224 میلیارد و 550 میلیون ریال هزینه شده است.

حجت الله بیرانوند' افزود: همزمان با ایام دهه فجر امسال 15 طرح تولیدی و صنعتی در شهرهای خرم آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز و دلفان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: همچنین در این راستا علاوه بر سرمایه گذاری های ریالی، حدود 10 میلیون و 600 هزار یورو سرمایه گذاری ارزی انجام شده است.

وی تصریح كرد: كارخانه دارویی بایر افلاك با تولید انواع داروهای دامی، تولید دستگاه تست قندخون ، دستگاه فشارسنج و دستگاه تب سنج در داروسازی اكسیر، تولید لوله پلی اتیلن در مجتمع زاگرس پلیمر بروجرد و تولید انواع سیم لاكی در كارخانه سیم لاكی مركزی از جمله این طرح ها است.

وی گفت: همچنین در ایام دهه فجر امسال كارخانه های تولید كله قند، سنگ نما، شن و ماسه، آسفالت، شمش فولاد و چدن، پودر میكرونیزه صنعتی و معدنی و تولید سنگ مصنوعی به بهره برداری می رسد.

بیرانوند ابراز امیدواری كرد با بهره برداری از این طرح ها، علاوه بر ایجاد اشتغالزایی حجم تولیدی واحدهای صنعتی و تولیدی استان افزایش یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.