سیزده گروه برتر برای شركت در سومين جشنواره سراسری «خنياگران انقلاب» در موضوعات ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ ايثار‌ هشتم بهمن‌ماه در لرستان مشخص و معرفی شدند.

از ميان 40 گروه شركت‌كننده برای رقابت در سه بخش محلی، سنتی و آواز جمعی سومين جشنواره سراسری خنياگران انقلاب با مضامين ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ ايثار، به ميزبانی استان لرستان سیزده گروه جهت شركت در جشنواره انتخاب شدند.

گروه‌های موسيقی «سراب» از چهارمحال و بختياری با سرپرستی ستار يارمحمدی، «هرای» از خراسان شمالی به سرپرستی رحيم رضايی، «آوای موج» از بوشهر به سرپرستی محسن آقایی، «ميسان» از سوسنگرد به سرپرستی باسم حمادی و «هرای» از قوچان به سرپرستی نسترن ابوالحسن‌زاده در اين دوره از جشنواره شركت دارند.

همچنين گروه «ندای جان» از تربت جام به سرپرستی شهرام فرهادی‌نيا، «حافظ» از شيراز به سرپرستی سعيد مستفيضی، «ميراث» از تهران به سرپرستی آرش قاسمی، گروه كر «مهر وطن» از كرمان به سرپرستی مسعود نكويی، گروه كر حوزه هنری خراسان رضوی به سرپرستی علی شريعتمداری، گروه «دده قورقود» از تبريز به سرپرستی عاشيق سلجوق‌شهبازی و دو گروه «سيمره» به سرپرستی مهران غضنفری و «آساره» به سرپرستی حامد فيضيان از استان لرستان به اين جشنواره راه يافته‌اند.

يادآور می‌شود، سومين جشنواره ملی موسيقی خنياگران انقلاب اسلامی هم‌زمان با ايام دهه فجر از 18 تا 21 بهمن‌ماه، به كوشش مركز موسيقی حوزه هنری و با همكاری حوزه هنری استان لرستان در سينما استقلال شهر خرم‌آ‌باد برگزار می‌شود./س

برچسب ها: گروه ، رایانه ، خنیاگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.