مینو غزنوی گفت: همچنان مصرف داروها و قرص ها ادامه داشته و تحت نظر دکتر خود، درمانم را پیگیری می کنم.

مینو غزنوی، دوبلور پیشکسوت سیما در خصوص بهبود وضعيت جسمي‌اش در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: چندی پیش برای ماموگرافی رفتم و طی این آزمایش متوجه وجود غده بدخیمی شدم.
وی ادامه داد: طبق سفارش دیگران به دنبال "دکتر محمدرضا میر" که جراح ماهری بود، رفتم ولی متأسفانه او را پیدا نکردم.
غزنوی تصریح کرد: پزشک آشنایی، طی جراحی سنگینی، مکان غده را پاکسازی کردند که به دلیل حاذق نبودن، مکان غده به طور کامل تمیز نشد.
وی ادامه داد: بعد از چند روز دختر و همسرم توانستند "دکتر محمدرضا میر" را که مثل یک گوهر بود را پیدا کنند و او با روی خوش مرا پذیرفت.
غزنوی با اشاره به جراحی سنگین و مجدد خود، گفت: خیلی دشوار بود که دوباره به اتاق عمل روم و این جراحی مجدد مضراتی هم برای من داشت.
"صداپیشه یانگوم" افزود: "دکتر میر" دوباره مرا به زندگی برگرداند و من او را مثل گوهری می دانم که زندگی ام را نجات داد و هنوز هم تحت مداوای او هستم.
این پیشکسوت عرصه دوبلاژ تصریح کرد: برای جراحی مجدد که امیدوارم برای هیچکس پیش نیاید، دچار استرس فراوانی شدم که با دلداری های همسر "دکتر میر" توانستم دوباره به اتاق عمل روم.
وی با اشاره به زحمات "دکتر مرتضوی زاده" اظهار داشت: از نظر شیمی درمانی تحت نظر"دکتر مرتضوی زاده" هستم و تشکر ویژه ای هم از او دارم.
غزنوی در خصوص وضعیت فعلی خود گفت: در حال حاضر داروها و قرص‌هایی را مصرف می‌کنم ولی صد در صد خوب نیستم و اثرات داروها هنوز در بدن من باقی مانده و مشکلاتی را دارم.
وی با اشاره به این توده وخیم گفت: توصیه می کنم خانم ها از این توده نترسند و به آن مثل یک بیماری سرماخوردگی نگاه کنند تا درمان برایشان راحت تر شود.
غزنوی خاطرنشان کرد: اکنون بهترم و از خانواده‌ام و به خصوص "دکتر محمدرضا میر" که مثل فرشته ای زندگی مرا نجات داد، سپاسگذارم./ص
برچسب ها: یانگوم ، بیماری ، سلامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ثری
۱۲:۵۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
من عاشق مینو غزنوی هستم از وقتی بچه بودم امیدورام سالم و سلامت باشند و سالیان سال صدای شاد و زیباشونو بشنویم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۳۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
از این لحن و صدای زیبای شما وقتی حرف میزنید ادم تمام غم هاش رو یادش میرود.
آخرین اخبار