سایت فیفا اظهار نظر بزرگان فوتبال جهان را در 7 روز گذشته گردآوری کرده است.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، سایت فدراسیون جهانی فوتبال هفته ی گذشته رابه روایت گفته های بزرگان دنیای فوتبال مورد بررسی قرارداده است:


مسوت اوزیل: مسی بازیکن بزرگی است اما من هم تلاش فراوانی انجام داده ام و بارها در بازی ها مقابل بارسا توانسته ام توانایی های خود را به نمایش بگذارم، بنابراین من هم دوست دارم روزی به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شوم، توقعاتم بالاست چرا که در بهترین تیم جهان بازی می کنم.


دانته که توسط یکی از هم تیمی هاش در بایرن مونیخ از اینکه برای اولین بار به ترکیب اصلی تیم ملی برزیل دعوت شده بود مطلع شد: لوئیس گستاوانی اين خبر را به من داد، باور نمی کردم، فکر کردم شوخی می کند، سپس دیدم بیشتر از 50 تماس از دست رفته روی تلفن همراهم دارم آن وقت بود که متوجه شدم، موضوع حقیقت دارد.


وسلی اشنایدر در ارتباط با پیوستن به گالاتاسرای: چرا به 5 تیم برتر اروپا نپیوستم؟ به این دلیل که من در حال حاضر یکی از 5 بازیکن برتر جهان نیستم! همان طور که اینتر نیز جزو 5 تیم برتر جهان نبود.


لیونل مسی: اینکه مرا با ورزشکاران بزرگ مقایسه می کنند دیوانه کننده است، ورزشکارانی چون مایکل جوردن، یوسین بولت یا محمد علی، من مقایسه را دوست ندارم، اصلا من کی هستم که بخواهم خودم را مقایسه کنم، من کار خود را انجام می دهم و زمانی که دورانم به پایان رسید دیگران نظر خواهند داد که چگونه عمل کرده ام.

بزرگترین منتقد مسی خود مسی است. من می دانم چه زمانی عملکردم مثبت و چه زمانی منفی و غیر قابل قبول بوده است/مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار